wimmeke Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 (aangepast) hallo,heb achteraan een plaatsje dat ik wil omtoveren tot een moestuintje en een dierentuintje ,op de foto links (waar het hout nu nog ligt) komt de moestuin, aan de andere kant plaats voor kippetjes, kwarteltjes, konijnen en cavia's,buiten de cavia's is alles om te kunnen nuttigen grts 11 november 2014 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom gebuur.Tja, van hieruit gezien ben je bijna een buur hé vergeleken met Groningen Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
thea Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Holland Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom! Volgens mij zijn er culturen die wel cavia eten? Quote Vriendelijke groeten, Holland
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom! Welke foto?Hele leuke beesten cavia's Quote
wimmeke Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 foto is ondertussen gelukt Quote
wimmeke Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 Welkom gebuur.Tja, van hieruit gezien ben je bijna een buur hé vergeleken met Groningen ja, is wel dichtbij Quote
balkontuinder Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Leuk stukje grond! Veel plezier met voorbereiden deze winter. Heb je al een idee wat je wilt gaan kweken? Quote
wimmeke Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 wat ik wil kweken zal veel afhangen van de vrouw, in functie van haar koken zal ik proberen te kweken Quote
Stan Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Geplaatst: 12 november 2014 Geplaatst: 12 november 2014 Welkom landgenoot maar dat stuk lijkt me zo klein voor een moestuin en behoorlijk wat dieren Quote
wimmeke Geplaatst: 13 november 2014 Auteur Geplaatst: 13 november 2014 de dieren hebben niet zoveel plaats nodig, zal goed ingedeeld zijn, en voor de moestuin heb ik maar dat deel dus daar gaan we het mee moeten doen Quote
Nynkef Geplaatst: 13 november 2014 Geplaatst: 13 november 2014 Nodig en nodig is 2 , kippen bijvoorbeeld, om ze diervriendelijk te houden moeten ze minstens 1 m2 per kip hebben, en om ze gelukkig te maken/houden een stuk meer... Quote
wimmeke Geplaatst: 15 november 2014 Auteur Geplaatst: 15 november 2014 het is wel niet de bedoeling om van iedere soort dier er veel te houden,de hele ruimte zal zijn voor een 3-tal kippen, een koppeltje konijnen die samen met een koppel cavia's gaan huisvesten, maar elk hun eigen verblijf; en de kwartels gaan in een volière die waarschijnlijk ook zal gebruikt worden met duiven, en van daaruit zien we wel; dus zie je dat het niet de bedoeling is om een massa dieren te hebben maar van elke soort iets waardoor ze uiteindelijk toch wel veel plaats zullen hebben om te genieten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.