appelvrouw Geplaatst: 7 augustus 2015 Geplaatst: 7 augustus 2015 Heel veel tomaten. Vandaag de kleintjes in een quiche. tomatensoep heb ik al gehad, en natuurlijk als salade en heel veel als voorgerecht proeverijtje met weer een andere soort die rijp is. In de wrap, in de pastasaus, op de pizza. Morgen maar eens beginnen met inmaken van de tomaten Basilicum eten we ook veel , en courgettes. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 8 augustus 2015 Geplaatst: 8 augustus 2015 Gisteren de 1e ijsjes. Ideaal, ik vond die harde plastic vormen met zo'n stokje toch niet handig werken. Je moest de vorm altijd al half laten ontdooien wil je de ijsjes er goed uit krijgen. En dan trok je soms nog het stokje uit het ijsje! Ik had hier nu perensap van vorig jaar in gedaan. Dat is toch wel te waterig, ondanks dat het puur sap was. Een hele gepureerde peer (met wat suiker) is lekkerder, maar daar had ik vorig jaar maar een paar kleine potjes van ingemaakt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
gewoon peter Geplaatst: 8 augustus 2015 Geplaatst: 8 augustus 2015 Een appeltje door de salade, de appel was gevallen, en de andere drie heb ik maar aan de compostbak gegeven, die waren aangevreten. Peter.
Erny Geplaatst: 9 augustus 2015 Geplaatst: 9 augustus 2015 Handig zeg die ysvormpjes! Gegeten: Rijst mét veel boontjes, gele courgette, rode ui, knoflook, de eerste pepertjes en indonesisch sausje en gekookt ei mét tweede snackkomkommertje en courgettezuur (2014). De versheid spatte van het bord af.
Anna3 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Handige vormpjes Jorieke! Waar koop je die? Gegeten: Courgette, tomaat, peterseliepesto (met blauwe kaas en walnoten) en wat kaas op een plakje bladerdeeg.
appelvrouw Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Ze zien er inderdaad heel erg handig uit zeg. Wel wat prijzig. Maar als iemand ze samen wilt bestellen? Een pak van 12 stuks is 35 euro..die hoeveelheid kan ik eventueel met iemand delen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Anna3 Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 Haha, dankjewel Jorieke! Appelvrouw, samen bestellen lijkt me een uitstekend idee!
loes Geplaatst: 10 augustus 2015 Geplaatst: 10 augustus 2015 op het 2e product zit nog 5euro extra korting. ziet er handig uit, twijfel alleen of ik ze veel zou gebruiken.
RobO Geplaatst: 11 augustus 2015 Geplaatst: 11 augustus 2015 geinigik heb er 10 besteld op aliexpress, levertijd max 2 maanden maar kosten 1 euro per stuk linkjedat worden dus oktoberijsjes
Jorieke123 Geplaatst: 11 augustus 2015 Geplaatst: 11 augustus 2015 Ze kunnen zeker ergens nog goedkoper, maar ik vind het dan altijd leuker om ze ergens te bestellen waar iemand duidelijk zijn best doet op een website en op de snelle verzending en verpakking (volgende dag in huis). Maar dat komt omdat we daar zelf ook altijd mee bezig zijn Laten we in ieder geval lekker wat recepten (met verse tuinoogst) delen, want wij eten heel wat ijsjes als het zo warm is als deze zomer. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 11 augustus 2015 Geplaatst: 11 augustus 2015 Ik krijg net een kortingscode voor de ijsvormpjes: fb2015 voor 20% korting. Heb ik zelf niets meer aan... maar jullie wel En nu gaan we weer on-topic Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
speets Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Een tortilla van ei, aardappel, ui, kruiden en zalm. Met broccoli.Snel, en weinig afwas "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Erny Geplaatst: 12 augustus 2015 Geplaatst: 12 augustus 2015 Salade óp de moestuin kersvers uít de moestuin. Met ook nog een rood uitje en gekookt eitje en drie tomaatjes van de buuv.
RobO Geplaatst: 13 augustus 2015 Geplaatst: 13 augustus 2015 wow!hier buuvboontjes, lemonkomkommer, frieslanders, vleesje, yoghurt met blauwe besgewoontjes maar en heerlijk
Indy Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Wij hadden roti,met aardappels,ui,knoflook,peper en paarse bonen uit eigen tuin.
jootje Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Roerbak met krieltjes, snijbonen, courgette en prei.En.....de allereerste verse artisjok ooit. Smakelijk. Maar wel een beetje onzin groente....zo weing, je moet er een hoop moeite voor doen om iets binnen te krijgen! Ondanks dat, blijft ie in de tuin, te leuk, te apart, en dan ook nog te eten!
speets Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Maar wel een beetje onzin groente....Nou, ik ben jaloers hoor! Heb het ook eens geprobeerd maar je hebt echt een mooie zomer als deze nodig. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
minie Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 boontjes en aardappeltjes uit de oven met kruiden en knoflook. alles uit eigen tuin. heerlijk
jasmin Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 TWAZ LEKKUR.... (gebonden courgettesoepje met kip) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Deborah Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Tomaten/courgettesoep (en morgen weer, want het was een pan vol) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 (aangepast) Vanmiddag spinazie en Parijse aardappels zojuist tomaten crème soep met groenten en pasta erin. 16 augustus 2015 aangepast door Gast
RobO Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 pomposoepje met nootmuskaat en kokosaardappeltjes uit de ovennz spinachbindslaballetje sjonnie boerblauwe bessen toe
Erny Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Spaghetti met gebakken courgette en veel knoflook.
appelvrouw Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Salade van 1 rainbowtomaat en twee takjes basilicum... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten