Ga naar inhoud

Op welke dag en datum houden we de Moestuinforumdag?  

139 leden hebben gestemd

1. 1. Op welke dag en datum houden we de Moestuinforumdag?

• Zaterdag 28 maart
      10
    • Zondag 29 maart
      8
    • Zaterdag 4 april
      12
    • Zondag 5 april
      7
    • Zaterdag 18 april
      10
    • Zondag 19 april
      11
    • Zaterdag 25 april
      19
    • Zondag 26 april
      17
    • Zaterdag 2 mei
      26
    • Zondag 3 mei
      19

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Dan stelt mijn 167 km natuurlijk niets meer voor

Dan kom je met de fiets Dat is een prestatie waar iedereen "U' tegen zegt.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik zit op 1323 km, ik ben voor een paar feestelijkheden ( vader wordt 80 en 55 jarig huwelijk ouders) rond april/mei in Nederland. Helaas hebben mijn ouders nog geen datum van feest genoemd, pas dan kan ik stemmen. Ik hoop dat ik het kan combineren! ( anders wellicht kan ik manlief weer sturen. als afgevaardigde)

Geplaatst:

55 jaar, wat mooi! Ik zou ook graag komen maar kan ivm werk niet stemmen wat me t best uit komt, dus ik wacht rustig af wat t wordt:) ivm datzelfde werk kan ik ook een bevalling begeleiden, dus een moestuinforum baby zou best kunnen hoor

Geplaatst:

Zojuist drie zaterdagen een zetje gegeven. Ben benieuwd welke datum het gaat worden en of ik de rit kan combineren met het overdag "stallen" van vrouw+kids bij een vriendin in de omgeving van Doetichem. Als dat niet lukt, kan ik eventueel 1 of 2 randstedelingen een lift geven (hangt wel een beetje af van het volume van de ruilhandel!). Ik vertrek vanuit Gouda en neem normaal gesproken via Utrecht de A12, maar een kleine omweg kan geen kwaad.

Geplaatst:

@ Goldfish

Als het gaat zoals andere keren, komt er een samen-rij topic, zo gauw de datum is vastgelegd.

Overigens...partners en kids zijn ook welkom. Veel leuks te zien bij Jorieke en Joep, en ruimte genoeg, zeker bij lekker weer...kijk maar eens op hun varkentjeswebsite. Je kunt het dus ook opvatten als een dagje (kleine) dierentuin. Misschien is een stalling in Doetinchem dus niet eens nodig.

Geplaatst:

Dan ga ik meteen al een wensenlijstje/ruilijstje maken.

Ik zoek wat vrij ongebruikelijke dingen en voor sommige zijn de komende weken al geschikt om ze te scheuren of stekken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...