karins70 Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Ik kijk er heel erg naar uit, het weer ziet er voor de komende weken ook goed uit, dus wat mij betreft kan het zaaien beginnen. Quote
gwendolen Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Net envelop A ontvangen van borahuho, waarvoor bedankt! Ik ga alles vanavond uitgebreid bekijken. De envelop gaat vrijdagmiddag op de post naar Noord-Brabant. Quote
karins70 Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Ik heb envelop C ontvangen en wil hem na het weekend naar Balto versturen, zal en pb sturen. Quote
Jan Lokman Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 gisteren B opgehaald .. gaat weekend verder .. PB volgt Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
Enjoy! Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Fijn dat envelop B ook weer verder is! Maandag 2 maart had ik 'm weggebracht maar vergeten dat op het forum te posten.Er zaten leuke zaden in. Het viel mij wel op dat er weinig tomaten- en paprikazaden in zaten. Dat heb ik wat bijgevuld, evenals de gripzakjes.Nu zit er vast wel genoeg in tot het einde van de ronde.Jan: veel plezier ermee!! Quote
balkontuinder Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Maar wel heel veel soorten bonen. Daar werd ik persoonlijk erg enthousiast van! Quote
gwendolen Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Envelop A is onderweg naar het zuiden. Ik hoop dat ie nog door de brievenbus past, hij zit goed vol. De dame van PostNL zei: "Ze mott'n 't er moar ev'n doordouw'n". Moeilijk kiezen uit zo veel zaadjes, maar het is gelukt. Dit weekend prachtig weer, dus lekker aan de slag in ons toentje Quote
Balto Geplaatst: 6 maart 2015 Geplaatst: 6 maart 2015 Als het goed is krijg ik dinsdag dus de envelop Zo benieuwd!!! Quote
lambado Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 aaih te laat ik wou nog meedoen maar ik moet nu wachten tot de tweede ronde wie weet wanneer de tweede ronde begint ? Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Geplaatst: 7 maart 2015 dank voor alle codes!! het overzicht is weer bijgewerkt Lambado, lastig in te schatten, dat is namelijk geheel afhankelijk van de snelheid van doorsturen. We zullen na afloop van deze ronde wel zo snel mogelijk aan een nieuwe ronde beginnen omdat nu het zaaiseizoen echt van start is gegaan.Wat sowieso handig is, is dat je een pb met je gegevens aan ons stuurt. We zetten je dan sowieso op de lijst voor een volgende ronde, heel misschien kun je nog ingepast worden in deze ronde maar das afhankelijk van je woonplaats/ stad waar je vaak komt. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Jan Lokman Geplaatst: 8 maart 2015 Geplaatst: 8 maart 2015 Pakketje is gisteren verstuurd. t&t in PB Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
bloemenkoningin Geplaatst: 8 maart 2015 Geplaatst: 8 maart 2015 Ik heb het pakje ontvangen. Leuk! Quote
borahuho Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Ben super blij met de envelop, de vensterbanken staan al weer vol met kweekbakjes met zaadjes uit envelop A! Nu hopen dat alles uit komt! Quote
sugarlevi Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Postbode onderschept (zeven huishoudens, op hetzelfde woonnummer, dat gaat nog wel eens mis met de post ) En pakje binnen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Balto Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Envelop C is hier! Zaten leuke dingetjes in en heb het goed kunnen aanvullen Ik heb ook al het zaad dat ik over had van de AH actie erin gedaan Quote
Ylona Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Ik heb vandaag envelop A in de bus gekregen!! Ik ga hem vanavond nog uitpluizen!! Quote
balkontuinder Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 Wauw ze zijn al bijna rond! Dat gaat lekker rap zo. Quote
sugarlevi Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 En envelop B is ook weer door. Het is maar goed dat ik laatst nog een nieuwe lading gripzakjes had gehaald Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Balto Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Envelop C is ook weer doorgestuurd. Groentjuh je krijgt een pb van mij met de code! Quote
Jenneke Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Tijd om weer achter de brievenbus te gaan liggen dus Quote
Balto Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Groentjuh, zou jij voor mij in dit topic kunnen wat er op het kaartje van de delphinium zaden staat? Heb alleen 'delphinium' overgenomen maar nu zie ik op internet dat er verschillende soorten zijn.. Quote
Groentjuh Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Doen we Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
bloemenkoningin Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 Envelop A is wel al zo dik dat hij bijna niet meer door de brievenbus kan. Ik kreeg bij de post een waarschuwing dat als het de volgende keer niet lukt het pakje niet afgeleverd wordt Quote
Almond Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 Nou dat wordt dan veel zaadjes uit de envelop halen bloemenkoningin! Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Ylona Geplaatst: 13 maart 2015 Geplaatst: 13 maart 2015 Hahaha ja dat klopt! Envelop A zit erg vol! Maar heb alles in een nieuwe doos gedaan en overal goed lucht eruit gelaten dan past het wel! Envelop wordt morgen doorgegeven, heb er ook nog wat kleine gripzakjes bijgedaan. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.