Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net envelop A ontvangen van borahuho, waarvoor bedankt! Ik ga alles vanavond uitgebreid bekijken.

De envelop gaat vrijdagmiddag op de post naar Noord-Brabant.

Geplaatst:

Fijn dat envelop B ook weer verder is! Maandag 2 maart had ik 'm weggebracht maar vergeten dat op het forum te posten.

Er zaten leuke zaden in. Het viel mij wel op dat er weinig tomaten- en paprikazaden in zaten. Dat heb ik wat bijgevuld, evenals de gripzakjes.

Nu zit er vast wel genoeg in tot het einde van de ronde.

Jan: veel plezier ermee!!

Geplaatst:

Envelop A is onderweg naar het zuiden.

Ik hoop dat ie nog door de brievenbus past, hij zit goed vol. De dame van PostNL zei: "Ze mott'n 't er moar ev'n doordouw'n".

Moeilijk kiezen uit zo veel zaadjes, maar het is gelukt. Dit weekend prachtig weer, dus lekker aan de slag in ons toentje

Geplaatst:

dank voor alle codes!! het overzicht is weer bijgewerkt

Lambado, lastig in te schatten, dat is namelijk geheel afhankelijk van de snelheid van doorsturen. We zullen na afloop van deze ronde wel zo snel mogelijk aan een nieuwe ronde beginnen omdat nu het zaaiseizoen echt van start is gegaan.

Wat sowieso handig is, is dat je een pb met je gegevens aan ons stuurt. We zetten je dan sowieso op de lijst voor een volgende ronde, heel misschien kun je nog ingepast worden in deze ronde maar das afhankelijk van je woonplaats/ stad waar je vaak komt.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Postbode onderschept (zeven huishoudens, op hetzelfde woonnummer, dat gaat nog wel eens mis met de post ) En pakje binnen.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Envelop C is hier! Zaten leuke dingetjes in en heb het goed kunnen aanvullen Ik heb ook al het zaad dat ik over had van de AH actie erin gedaan

Geplaatst:

En envelop B is ook weer door. Het is maar goed dat ik laatst nog een nieuwe lading gripzakjes had gehaald

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Groentjuh, zou jij voor mij in dit topic kunnen wat er op het kaartje van de delphinium zaden staat? Heb alleen 'delphinium' overgenomen maar nu zie ik op internet dat er verschillende soorten zijn..

Geplaatst:

Nou dat wordt dan veel zaadjes uit de envelop halen bloemenkoningin!

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Hahaha ja dat klopt! Envelop A zit erg vol! Maar heb alles in een nieuwe doos gedaan en overal goed lucht eruit gelaten dan past het wel! Envelop wordt morgen doorgegeven, heb er ook nog wat kleine gripzakjes bijgedaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...