Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ons buitenleven!


Brendaps

Aanbevolen berichten

tuin73491422089860.jpg

 

Sinds eind september zijn wij de trotse eigenaren van een prachtige 8 are tuin op het volkstuinencomplex in Drachten.

De hele zomer waren we al druk bezig op de moestuin van mijn broer en het tuinvirus is daadwerkelijk overgeslagen naar mij.

Geweldig om (samen met de kinderen) te genieten van kleine zaadjes die uitgroeien tot de heerlijkste groenten en planten.

 

Op onze tuin, die nu hoofdzakelijk recreatief is ingericht, staan heerlijke fruitbomen en bessenstruiken. Zelf hebben we er nog een

zoete appelboom bij geplant (Dijkman zoet)

 

Het komende tuinjaar willen we ook een moestuin aanleggen, we zijn nog druk aan het bedenken waar dat dan het beste zou kunnen

ivm schaduw en bestaande tuin zoveel mogelijk intact houden.

 

Ik hoop samen met jullie op een leuke tijd hier!

Groetjes Brenda!

 

0345551422090372.jpg

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom en wat hebben jullie een prachtige tuin. Veel voorpret toegewenst met het bedenken van de moestuinplannen voor 2015.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

 

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... geertlaurent... het is dan ook een enorm enorm enórm groot complex... Was daar ooit bij Gemma op bezoek... Komt geen eind aan... grootste complex van Nederland... Immens... Duizelde me uren later nog voor de ogen... tuin na tuin na tuin na tuin na tuin...

Zoek maar eens op Google Earth...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Inmiddels een dikke maand verder en ik heb nog niet eens bedankt voor het warme welkom!!

Ik was toen nog erg aan het twijfelen waar ik de moestuin zou willen en inmiddels ben ik er gelukkig

uit. Nou ja, zo ongeveer dan Ik heb bedacht dat ik in plaats van een hele lap gewoon her en der

kleine moestuintjes maak in de tuin. Dit ook om het karakter van de prachtige tuin te houden zoals

hij nu is. Moet alleen nog even uitvogelen waar ik die kleine moestuintjes dan zou willen hebben

 

Voor mij is de pret alwel begonnen, de zaadjes mogen gaan ontkiemen en uitgroeien tot mooie planten.

Heel wonderlijk om te zien hoe zo'n klein erwtje al zo snel een plantje wordt. (Deze foto is van vandaag,

anderhalve week na het zaaien) Ik heb al veel hulp gehad van mijn tuin- en thuisbuur Gemma, dus het

wordt vast wel wat

 

Ik lees op veel plaatsen hier mee en zo nu en dan durf ik het aan om te reageren

In ieder geval beleef ik al veel plezier aan dit forum

sugarsnap-0665631425562591.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...