Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Chayote is voor jou Goldfish!

Yuras ik heb er genoeg, ik dacht: zo kan jij er nog eens een weggeven of in het Yurassic park planten

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
De Chayote is voor jou Goldfish!

Yuras ik heb er genoeg, ik dacht: zo kan jij er nog eens een weggeven of in het Yurassic park planten

Geplaatst:
Cool, en lees net je lijst op pagina 1, bedoel je met Jamsuiker de Geleisuiker???

Yep, van Gilze geleisuiker speciaal ( 500 grams pakken )

Geplaatst:

Ik heb net even met mijn neus (en ogen) boven de verspeende tomatillo's gehangen, en alles ziet er goed uit. Ik heb dus een plantje voor je .

Ow, en ik had nog even mijn wierrookdoos naar boven gehaald, en daar zit ook nog voldoende in om een leuke mix voor je samen te stellen, neem ik ook voor je mee!

Ik vroeg me af of je toevallig nog een stukje bieslook over had? Of is die ondertussen vergeven?

Geplaatst:

Mijn buurvrouw( die altijd de kachel voor me aansteekt als ik weg ben geweest) vroeg om eventueel broccoliplanten of witte kool voor de zuurkool. Als iemand daar een paar van over heeft? Ik kan niks meer ruilen, maar heb wat gekke zaden van Vreeken bij me waar ter plekke nog wat van uitgezocht kan worden...

Geplaatst:

Ik heb de lijst de laatste dagen niet meer bijgewerkt..maar je kippenboek zit in mijn tas.ruilen tegen die postzegel? dan zijn we klaar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...