Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie heeft er ervaring met deze webshop Baldur


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Wie heeft er ervaring met deze webshop Baldur.http://www.baldur-nederland.nl/cart.htm

ik wil hier eventueel wat bestellen maar weet niet of dit een goede en betrouwbare suite is.

Groetjes Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 1 x wat besteld

Werd vlot geleverd en alles was netjes verpakt

De plantjes zijn alleen echt heel erg klein en uiteindelijk word het niet helemaal zoals op de foto's in mijn geval

Groetjes Loraine

 

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal fruit soorten wat weet ik nog niet precies maar de verzend kosten vallen me best mee. Daarom dus geïnteresseerd.

4 plantjes ananaskers 3,33 dat vind ik nog een mooie prijs. maar weet niet of dat te doen is om die daar te bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het gebruik van photoshop niet willen linken aan onbetrouwbaarheid. Internet hangt aan elkaar van photoshop, evenals elk reclameblad/poster.

er is wel een verschil tussen photoshop en photoshop.

bij Baldur(en Bakker Hillegom) worden de foto's zo geknipt en geplakt dat het niet meer lijkt op de werkelijkheid. dat is gewoon misleiding, het plantje gaat in de verste verte niet lijken op het plantje van de foto.

 

een leuk topic hierover: photoshoppen-van-groenten-kruiden-fruit-t3933.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een aantal fruit soorten wat weet ik nog niet precies maar de verzend kosten vallen me best mee. Daarom dus geïnteresseerd.

4 plantjes ananaskers 3,33 dat vind ik nog een mooie prijs. maar weet niet of dat te doen is om die daar te bestellen.

 

Gewoon doen lijkt mij.

Eigen ervaring is het beste.

In de meeste gevallen is het zo dat als je recensies leest je ook niet veel wijzer wordt.

De een is laaiend enthousiast en de ander breekt de leverancier met zijn commentaar.

Hortus est amicus meus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb er vorige week wat zinnia soorten besteld. Vandaag de levering gekregen. Niet heel snel, maar ook niet heel langzaam. Helaas incompleet, van de drie soorten heb ik er maar 2 ontvangen terwijl ze wel alledrie op de factuur staan. Daarnaast ben ik behoorlijk verbaast over de wijze van verzenden. De twee zakjes zaten aan een pakbon geniet, en hadden met gemak in een enveloppe gepast. In plaats daar van kwam er een bezorger met een enorme kartonnen doos ( twee keer het formaat van een schoenendoos) waar de zakjes in zaten. Erg zonde , niet heel economisch, en gezien het feit dat de bestelling niet compleet was, is dit waarschijnlijk ook de laatste keer dat ik hier iets kocht. Helaas waren zij de enigen die de soort aanboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...