Geplaatst: 4 april 201510 j Als het morgen / overmorgen droog is ga ik de schuttingen in de voortuin beitsen.
Geplaatst: 4 april 201510 j niets bijzonders morgen... brunch met versgebakken broodjes, smiddags waarschijnlijk ff naar het bos (hopen dat 'ons' plekje nog steeds zo rustig is) maandag helemaal niets, rustdagje want dinsdag wordt weer gezellig druk
Geplaatst: 4 april 201510 j We gaan met de schoonfamilie pannenkoeken eten (ca 22 man bij elkaar).Naar de kerk gaan we niet, tenzij ons gevraagd worden een mis mee te spelen (dit jaar niet). Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 4 april 201510 j waterplanten in de vijver uitdunnen en een paar koikes vangen om elders te plaatsen een beetje teveel op onze vijver in de tuin is het nog te nat om te graven dus nog even wachten
Geplaatst: 4 april 201510 j Eerste paasdag.. Zo snel mogelijk typen en de deadline van een schoolproject halen Tweede paasdag.. Brunchen met familie van m'n moeders kant (9 man) bij van der Valk in Hoorn. Hopelijk kan ik op tweede paasdag ook een begin maken aan het zaaien van alle zomerbloeiers > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 7 april 201510 j Dankjewel, moet lijdzaam toezien hoe veel werk blijft liggen, maar wel aardig dat het mooie weer nog even wacht tot ik me weer beter voel.
Geplaatst: 7 april 201510 j Auteur Weet maar al te goed hoe frustrerend dat is, niet waar Loraine? Niet druk om maken, heeft toch geen zin, maakt het alleen maar erger.Nu opruimen, schoonmaken, straks boodschappen doen.
Geplaatst: 7 april 201510 j Ben naar de paasdienst geweest die werd uitgezonden op de EO. We hebben thuis de paashaas vernietigd (traditie, elk jaar een paashaas kopen en aan het eind van pasen vernietigen ) Heb op 1e en 2e een brunch gehad en ben nog lekker in de tuin bezig geweest. Kortom een geweldige pasen gehad!
Geplaatst: 7 april 201510 j Eerste paasdag zijn we gaan geocachen, was er heerlijk weer voor! Tweede paasdag met familie gebowled en gegourmet (goed Nederland???). Nu weer aan het werk.... http://moestuin-leonie.blogspot.nl
Geplaatst: 7 april 201510 j ik ben tweede paasdag naar de Die zijn leuk - markt geweest in grunn. Was niet veel bijzonders. Nog ff terrasje gepakt en daarna een wijntje gedaan bij een vriendin. En toen thuis een hele berg patat gegeten
Geplaatst: 7 april 201510 j Wat een gezellige verhalen!Huub: beterschap, hier begint het mooie weer zich echt aan te dienen (vandaag geweldig weer om in de kas te werken Wij zijn zondag, 2x naar de kerk geweest, 's morgens had ik ehbo-dienst en hebben verder heerlijk rustig aan gedaan.Maandag in de tuin en kas gewerkt. Manlief en oudste zoon zijn het weiland en het grasveld aan het bewerken geweest met een verticuteermachine. Daarna gemaaid en kalk gestrooid in een ultieme poging om de muizenplaag een halt toe te roepen. Dat lijkt overigens nog niet erg gelukt.Zoonlief kwam net vertellen dat een muis zat te snoepen aan de muizenval en vervolgens gezellig weer in een nieuwe muizengang verdween Werk genoeg nog voorlopig.... Ik twijfel nu of ik wel wortels ga zaaien met zoveel ondergrondse liefhebbers.
Geplaatst: 9 april 201510 j Je bent overgegaan op Hebreeuwse tekens Woonplaats Jeruzalem (ik gok maar wat)
Geplaatst: 9 april 201510 j Ik heb familie in Jeruzalem. Ik heb niets speciaals gedaan op Pasen. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 10 april 201510 j Auteur Enjoy goed gezien, maar staat er al een tijdje Itoero bezoek je wel eens je familie in Jeruzalem?
Geplaatst: 14 april 201510 j Ik dacht de vorige keer dat ik het zag dat het te maken had met mijn pc Jeruzalem staat nog op m'n lijstje!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.