Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil echt hopen dat deze schoonheden geen nachtvorst meer op de kop krijgen, want zo te zien belooft het wat moois te worden dit jaar....

DSCF929265321429691814.JPG

DSCF928742671429691846.JPG

DSCF928962691429691888.JPG

Geplaatst:

Ik hoop dat onze 26 aangeplante wilde zoete kersen (Prunus avium) het een beetje doen, ze staan i.i.g. mooi te bloeien. We geven ze om de drie dagen water, het was op het kantje wat verpoten betrof, maar het ziet er nog goed uit.

Geplaatst:
perziken en de meeste abrikozen goed bestoven, nu de kersen nog! en dat is het voordeel van lelystad, vanaf eind april geen ernstige nachtvorst meer.

goedmakertje? linkje

Geplaatst:
En de 16 kiwibes planten bij mijn vader zijn voor het eerst in 4 jaar niet bevroren! Hopelijk eindelijk eens vruchten!
Hier ging de kiwi telkens goed om dan gevloerd te worden door late (heel lichte) vorst waardoor de pas opgekomen bladeren en knoppen alsnog omzeep waren en de plant van onderuit moest herbeginnen. Voorlopig is dat dit jaar inderdaad niet het geval en zit er een kans op vruchten in
Geplaatst:

Hier is lichte nachtvorst voorspeld, helaas. Dat wordt alles wat kwetsbaar buiten staat weer afdekken. Hopelijk valt het mee.

Geplaatst:

Robo, jij houd ook alles bij! in een vrij korte vorst periode verloor ik al mijn kaki's en de meeste van mijn rozen, en al mijn amandelbomen.

ik hoop dat het door jouw gegeven linkje de eerste 100 jaar de enigste blijft.

groet van wim.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

Geplaatst:
Robo, jij houd ook alles bij! in een vrij korte vorst periode verloor ik al mijn kaki's en de meeste van mijn rozen, en al mijn amandelbomen.

ik hoop dat het door jouw gegeven linkje de eerste 100 jaar de enigste blijft.

groet van wim.

nou, voorspelling is bijgesteld door buienradar, ik denk flinke vorst aan de grond vanavond, ik ga mijn aardappels bedekken straks

chart39791430196491.png

Geplaatst:

In de Ardennen ziet alles mooi wit, jammer maar de thermometer buiten is kapot gevallen.

hoop maar dat het in Aalter niet te koud is, er staat al veel in de serre en buiten.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...