Geplaatst: 16 juli 201510 j Groentjuhs zijn van de partij(alle 3 ) “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 17 juli 201510 j Auteur Weer helemaal up to date! Denk ik. Als ik iets gemist heb geel dan even, moest drie pagina's nieuwe berichten bijlezen.
Geplaatst: 28 juli 201510 j Jorg wil ook gaan .... dus dat wordt weer een gezellige rit die, ondanks dat we een 3 uur rijden vanuit Zeeuws-Vlaanderen, omvliegt. Ik geef me dus op! Gezellig! Bekende mensen en ook weer nieuwe gezichten. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 31 juli 201510 j Auteur Sorry het duurde even, ik ben wat druk de laatste tijd. Maar het overzicht is weer geupdate!
Geplaatst: 1 augustus 201510 j Mooi die update. Ik ben opnieuw ingevoerd, maar ik stond al op het lijstje. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 12 augustus 201510 j Als er niks tegen zit zijn wij erbij met zijn 2en. Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 13 augustus 201510 j Oh nee, dit is al de derde activiteit waar ik bij zou willen zijn, die dag. Ik zit helaas al vast aan een andere verplichting. Nou ja, volgende keer beter dan maar
Geplaatst: 21 augustus 201510 j Zet voor mij maar Appelvrouw neer Balkontuinier..niet iedereen weet dat ik Jet heet We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 augustus 201510 j Ik kan er helaas niet bij zijn, omdat ik werken moet. Hopelijk in het voorjaar wel weer!
Geplaatst: 29 augustus 201510 j Oei! Het ziet er niet goed uit voor míjn aanwezigheid..er is kans dat ik dan niet in NL kan zijn. Ik hou jullie op de hoogte. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 augustus 201510 j Ik kom ook even langs, maar alleen voor de gezelligheid en voor de varkenspootjes die Jorieke binnenkort voor me heeft. De rest van het weekend ben ik in Hengelo bij een vriendin, dus ik heb mezelf niet bij het carpooltopic aangemeld.
Geplaatst: 30 augustus 201510 j Waarschijnlijk kan ik niet komen..helaas..het werk voor het nw huis loopt erg uit. Zonder tegenbericht kom ik niet. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 september 201510 j Ik kom ook http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 13 september 201510 j Wordt voor mij een last-minute beslissing, die ik in de loop van vrijdag 25 september zal nemen.
Geplaatst: 23 september 201510 j Ook Deeno komt net als verleden jaar september weer mee. Met Jorg (die rijdt ) en mij samen in de auto. Deeno is een "lurker" op het forum....heeft een account en leest er geregeld op, maar plaatst geen berichtjes. Hij is o.a. heel actief met destilleren, appels en fruit en het vermeerderen van maretakken (mistletoe) in bomen. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.