koolrabi Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 (aangepast) Er is veel werk verzet bij de update en de nieuwe layout. Veel dank en waardering daarvoor. Op zich kan ik me er wel in vinden. Maar als er nog wat finetuning plaats vindt wil ik de volgende duiten nog wel in het zakje doen. De kleur groen is wat fel. Een iets donkerder tint, mooi moestuingroen, is denk ik milder aan de ogen.Als de teksten wat compacter worden weergegeven heb je veel meer overzicht en dat leest gemakkelijker. Is een verloop van licht naar iets donkerder ook een idee voor de achtergrond? Het wordt er wat minder wit van.Persoonlijk vind ik het blauw van de links onder de handtekening minder fraai combineren met het groen. Maar dat terzijde.De avatar links op de pagina vond ik op de een of andere manier handiger lezen. Maar wellicht went het. Tot zover mijn meedenken.Succes met de finetuning. Het leukste onderdeel lijkt me. Kijk maar of jullie wat aan hebben aan mijn inbreng. Ik ben benieuwd naar het vervolg. 23 oktober 2015 aangepast door Gast Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
loes Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 de kleuren van de linkjes heeft volgens mij te maken of je de link al eens hebt aangeklikt of nog niet.een link die ik nog niet heb aangeklikt is groen. nadat ik de link heb aangeklikt wordt deze blauw. Quote
jasmin Geplaatst: 23 oktober 2015 Geplaatst: 23 oktober 2015 Goed gedaan Jorg, mijn complimenten dat het helemaal gelukt is. Ik moet eerst even proefdraaien, voordat ik mijn commentaar ga geven. Gewoon ff wennen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 oktober 2015 Geplaatst: 24 oktober 2015 Ik ben al een paar keer op het forum geweest sinds de update maar ben er tot nu toe nog niet blij mee ben ook iedere keer al snel weer weg gegaan. Minpunten:De extra handeling voordat je naar je eigen berichten kuntHet is te fel/wit ik krijg last van mijn ogen merk ik Erg saai zonder achtergrond dit voegt ook toe aan het te witte beeldEen paar foto's komen wel erg groot in beeld (weet niet of dit aan het nieuwe forum ligt) Quote
wijo Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Mooi, dat er een upgrade is gemaakt naar deze versie. Goed leesbaar op mijn telefoon. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
aalterse-willy Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Toch even een vraagje nu.Onder 'Onderwerpen' zie ik die blaadjes met omgeslagen rechterbovenhoek.Dan zie ik ook dat er verschillende kleuren voor gebruikt worden en zelfs dat er meerdere symbolen bij staan.Wat is de betekenis daarvan?Dat vind ik nergens, ben nu ook niet de beste zoeker hé Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 (aangepast) Zo te lezen ben ik niet de enige met lees problemen, het doet gewoon zeer aan de ogen al die onrust.Betrap mezelf er op dat ik minder kom, snel weer weg ben en weinig plaats laat staan lezen.Hoed af voor zoveel werk, maar denk dat het verstandig is naar de leden te luisteren en wat met de tips te doen. Voordat het forum leeg loopt en blijft, dat zou ik en vele erg zonde vinden. 25 oktober 2015 aangepast door Gast Quote
terrestrial Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik zeg maar 1 ding... AUW MIJN OGEN! Serieus wie heeft dit kleuren schema bedacht? Quote
Persica († december 2016) Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Persoonlijk vind ik achtergrondkleur té wit van kleur, het geeft snel een vermoeiend gevoel bij het lezen. Op een ander plantenforum, heeft men gekozen om een wat meer rustgevende kleur, hiervan heb ik een foto gemaakt zodat je het een beetje mee kunt vergelijken, want een zacht licht groene kleur leest stukken prettiger Ik vind het heel erg jammer dat tot nu toe nog niemand van de forumbeheerders hierop een reactie hebben gegeven, er zijn inmiddels tal van forumleden en ondergetekende die pijn aan de ogen krijgen van deze koude, keiharde witte achtergrond. Neus eens rond op andere forums zou ik zeggen, voorbeelden te over hoe een goed leesbare achtergrondkleur er uit moet zien. Graag zou ik willen weten of men eventueel bereid is om naar een oplossing te zoeken? voorbeeld van rustige achtergrond kleur Quote
Jorg Geplaatst: 25 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2015 We gaan kijken wat we kunnen doen aan de achtergrondkleur, contrast, groene kleur, etc. Ik heb hier reeds een reactie gegeven op de opmerkingen over de kleur. Ik probeer vandaag een overzichtslijst met alle opmerkingen te plaatsen waar we naar gaan kijken. Ik kan alleen niet beloven of dat deze week nog lukt. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 25 oktober 2015 Geplaatst: 25 oktober 2015 Jorg, doe wat ge kunt en beloof nooit te doen wat er gevraagd word, dat houdt het langste vol. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jorg Geplaatst: 25 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2015 Ik heb alle binnengekomen opmerkingen opgenomen in het volgende topic:post295289.html#p295290 Aansluitend heb ik in dat topic nu ook een reactie gegeven op vrijwel alle vragen die geen foutjes, verbeteringen of opmerkingen betreffen:post295527.html#p295527 Ik heb op dit moment alleen nog gekeken naar de opmerkingen uit dit topic en het topic naar waar ik verwijs. Mochten er ergens anders nog opmerkingen of vragen zijn gesteld hoor ik het graag. Ook nieuwe opmerkingen of verbeterpunten blijven welkom. Zoals aangegeven kunnen we alleen zo kijken waar de mogelijkheden tot finetunen zijn. Daarnaast graag nog even jullie aandacht voor het volgende onderwerp:tijd-algemeen-en-zomertijd-wintertijd-t19099.html Quote
Flup Geplaatst: 31 oktober 2015 Geplaatst: 31 oktober 2015 Het forum is even wennen, maar dat is een nieuwe layout altijd voor mij. Wat mij wel stoort is dat de bladzijdenlinks (als een topic meerdere bladzijden heeft dan staat rechts naast het topic een vierkant hokje met daarin een 1,2,3 al naar gelang hoeveel pagina's het topic heeft) niet goed werken. Op de pc is zo'n blokje (stel dat ik alleen bladzijde 2 wil lezen van dat topic) alleen onderin aan te klikken met de muis, in plaats van dat het hele blokje een link is. Dus nu moet ik nog precies gaan mikken ook waar die link zit en dat vind ik wel storend. Kunnen die links niet wat groter gemaakt worden qua oppervlakte, zodat het hele blokje (of desnoods het hele getal) een link is? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.