geedee Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 De bovenste 4 van de huidige optie "snelle links" waren direct uit elk topic te bereiken....als je, zoals ik, via "nieuwe berichten" elke dag het forum "bijleest", gaat dat nu een stuk omslachtiger. We hebben ze inmiddels toegevoegd op de homepage. Op de overige pagina's moeten we deze links nog wel neerzetten. Dat zou fijn zijn want ik moet nu steeds terug om op "snelle links" te klikken. Overigens mis ik toch nog de keuze "je berichten" (zo check ik nl altijd of en welke reacties er zijn ná een post van mij en kan ik terug reageren). Nieuwe vraag: voorheen kon je in het leden overzicht ook op woonplaats/regio sorteren. Die mogelijkheid is er nu niet meer. Zou dat er weer bij kunnen? Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Volgende link vertoond nog de oude "blauwe" phpbbwat-zaaien-planten-in-december-t12031.html Quote
JudithD Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Ik kijk er misschien overheen, maar waar kan ik me abonneren op een topic of een forum? ik las elders dat dat linksonder de pagina kan, ik zie echter geen button of tekst hiervoor? Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
MaupyOnRide Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Dat staat op de planning van update, vermeld op pagina 1. Quote
Jorg Geplaatst: 2 november 2015 Auteur Geplaatst: 2 november 2015 Wat RobO zegt ja, de 'paginanummerblokjes' lopen door in de kolom reacties, waar ze niet meer aanklikbaar zijn. Verder werkt de link 'mijn moestuinseizoen' in het topic Moestuinseizoen, links boven onder 'navigatie' niet. (Moestuinseizoen is overigens één woord, zonder spatie ertussen ) Thnx, gaan we aanpassen. denk dat de afbeelding genoeg zegt:tot nu toe alleen bij mijn eigen reacties in het bloggedeelte gezien.Die was mij nog niet opgevallen, gaan we aanpassen.Overigens mis ik toch nog de keuze "je berichtenDaar moetne we nog een goede plek voor vinden Nieuwe vraag: voorheen kon je in het leden overzicht ook op woonplaats/regio sorteren. Die mogelijkheid is er nu niet meer. Zou dat er weer bij kunnen?Dat wordt een lastige denk ik. Neem hem mee, maar wel achteraan het lijstje.Volgende link vertoond nog de oude "blauwe" phpbbwat-zaaien-planten-in-december-t12031.htmlScherp! Dat topic bevindt zich in het test forum, waar de oude stijl nog op 'aan' staat?Ik kijk er misschien overheen, maar waar kan ik me abonneren op een topic of een forum? ik las elders dat dat linksonder de pagina kan, ik zie echter geen button of tekst hiervoor? Zie hier voor op het forum: wegwijs-op-het-forum-handleiding-t371.html#p1906 In het moestuinseizoen moeten we die link nog terug toevoegen. Volgende ronde updates is waarschijnlijk volgende week. Quote
Yuras Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 Het is onmogelijk foto's met .JPG uploaden (met grote letters), moet ik altijd naar "rename" gaan en dan kleine letters gebruiken. Lijkt me eenvoudig om ook deze bestanden toevoegen Alvast bedankt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Ik kan niet de laatste pagina van een onderwerp aanklikken met mijn touch screen het enige wat er dan gebeurd is dat het nummer nogmaals in een blauw vakje verschijnt ik ben dus verplicht om de muis te gebruiken? Als ik het bericht heb geopend kan ik echter wel meteen met het scherm naar de laatste pagina. Quote
loes Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Dat lukt met een muis ook niet. de laatste 2 pagina's zijn in de niet aanklikbaar, die lijken verstopt te zitten achter de kolom met aantal reacties. dat was al gemeld dacht ik maar zie het nu ook niet in de lijst staan. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Daar heb ik geen last van ik zie gewoon alle berichten en kan met de muis op het hoogste cijfer klikken en dan gaat hij gewoon naar de laatste pagina alleen met de touch screen gebeurt er niets. Quote
loes Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 (aangepast) op welke pagina heb je dat dan? misschien bedoelen we iets anders. hier bijvoorbeeld kan ik 67 en 68 alleen links onderin het hoekje aanklikken.de regel daaronder met pagina 6 en 7 hetzelfde.enzovoort. met de mobiel heb ik op die plek geen last van omdat de layout anders is. edit: hier het blokje van de reacties geselecteerd om het probleem zichtbaar te maken 8 november 2015 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 8 november 2015 Geplaatst: 8 november 2015 Wat jij nu laat zien met de muis kan ik gewoon het hoogste cijfer aanklikken maar met het touch screen van de computer gaat dat niet. Quote
Erny Geplaatst: 8 november 2015 Geplaatst: 8 november 2015 Ik heb het vanmorgen ook even getest (pc) en kan inderdaad ook de twee hoogste blokjes alleen aanklikken door precies op de onderste lijn van het blokje te staan... Alle andere blokjes zijn normaal aan te klikken. En verder kreeg ik van de week nog een paar "niet bestaande updates". Dit keer van Guus en Conny. Quote
bio-fee Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Wat gek, ik kan die hoogste cijfertjes wel gewoon aanklikken, met PC en muis...! Quote
JudithD Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Ik heb het vanmorgen ook even getest (pc) en kan inderdaad ook de twee hoogste blokjes alleen aanklikken door precies op de onderste lijn van het blokje te staan... Alle andere blokjes zijn normaal aan te klikken. Idem hier. Misschien is het browser gerelateerd? Ik gebruik Mozilla. Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
speets Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Hier ook met mozilla. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
bio-fee Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Ik gebruik ook Mozilla (en hier werkt het dus gewoon). Quote
Jorg Geplaatst: 9 november 2015 Auteur Geplaatst: 9 november 2015 Als het goed is komt dit in de meeste browsers voor (blokje alleen aanklikbaar als je heel precies met de muis er op gaat staan). Probleem is ontstaan nadat we iets met de kolommen hebben geschoven bij de laatste update. Is een irritant foutje en komt bij de volgende update helemaal goed Quote
Jorg Geplaatst: 21 november 2015 Auteur Geplaatst: 21 november 2015 Ter informatie: Dinsdagavond werken we weer aan het forum. Het forum blijft wel gewoon online. Quote
geedee Geplaatst: 25 november 2015 Geplaatst: 25 november 2015 Ahhhh ik ben blij; kwam vandaag weer eens buurten en zag dat ik als vanouds het forum door kan spitten (je berichten), Dank! Quote
speets Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 (aangepast) Dank voor alle tijd en moeite die jullie steken in dit waardevolle forum. Ik heb nog wel 1 probleempje: ik heb me al een keer of 3 afgemeld voor abonnementmeldingen van Luc, van een moestuinupdate. Door te klikken op "here to unsubscribe" en daarna op "Ja".Toch blijf ik ze krijgen. 28 november 2015 aangepast door Gast Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
JudithD Geplaatst: 26 november 2015 Geplaatst: 26 november 2015 Ik heb hetzelfde als Speets, alleen dan ontvang ik het over dit topic... Kan me niet afmelden Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.