Geplaatst: 5 oktober 20255 Okt Is het normaal dat mijn moerbei in oktober nog een keer vrucht draagt? 🤔
Geplaatst: 5 oktober 20255 Okt Ligt eraan waar je woont denk ik. Bij mijn ouders vast wel, maar die wonen in het warme Thailand. Hier in Nederland moet je geluk hebben dat ze nog gaan rijpen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heeft iemand hier ervaring met het knotten van moerbeien? (zoals knotwilgen).Ik heb x illinois everbearing, x dwarf geraldi en en morus acidosa 'mulle'.Ze staan nu al een paar jaar in potten omdat ik ze in de nieuwe tuin geen definitieve plek wist te geven. Ze zouden ook op nieuwe takken bloeien, dus ik denk dat het knotten in de winter wel mogelijk moet zijn met behoud van oogst, maar weet het dus niet zeker!@fre3ke is het nog gelukt je moerbei mee te nemen? en was jouw haag nou ook moerbei 'lavendel'? Raak nu geïntrigeerd of die misschien ook geschikt is als strakke haag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.