LindaJosei Posted July 12, 2016 Share Posted July 12, 2016 (edited) enthousiast gaf ik me in het voorjaar op voor een moestuin en binnen twee maanden had ik een lot uit de loterij. Groot, goeie basis, goed onderhouden maar het laatste jaar Niet zo heel goed bijgehouden door de vorige eigenaar vanwege een hernia. Ik ben er super blij mee maar hij is zo groot, ik weet eigenlijk bijna niet wat ik er mee aan moet. De moed zakt me een beetje in de schoenen hahahaIk ben ook nooit veel verder gekomen dan radijzen en bieslook in de vensterbank. Wat uiteindelijk ook nog werd opgegeten door de katten! Tja, heb je geen slakken......Goed, ik kan dus wel wat goeie raad of leuke tips gebruiken. Niet te ingewikkeld graag. Ik ben echt een beginner en heb niet veel te besteden. Ik zou graag veel bloemen willen. Ik wil geen bloemkool of sla. Maar wel boontjes (leuk om zo'n wigwam omhoog) radijzen kruiden bieten en aardbeien. Van de vorige eigenaar staan er nog twee veldjes aardappelen maar als dat weg is wil ik ze niet meer. Er staan wat frambozen struiken waarvan ik nog niet weet of het nou herfst of zomer frambozen zijn. Er staan 5 appel bomen waarvan ik er 1 wil weghalen. Twee hele leuke peren bomen en er is een hele grote hoek met bessen struiken. Ik heb er zelf 2 courgettes en een komkommer in gezet die ik had gekregen. En wat bloemen. Dus.... Kom maar op met die ideeën. Edited July 12, 2016 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LindaJosei Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LindaJosei Posted July 12, 2016 Author Share Posted July 12, 2016 sorry. Foto's plaatsen was niet echt een succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...