Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Voor iedereen die naar Zelhem vertrekt overmorgen: Heel veel plezier en succesvolle ruilerij gewenst!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Jammer genoeg zal ik er zaterdag ook niet bij zijn. Een 280 km heen en terug, in mijn uppie, dat is erg ver.....

Jorg belde me vanavond en ik ben nog aan het prakkiseren hoe ik het beste afspraken zo goed mogelijk kan nakomen.

Het vlees dat ik bestelde, Goldfish die bij Vreeken het een en ander voor me kocht..... Ik zal vanavond of morgen in de loop van de dag met iedereen die nog iets van me zou ontvangen via PB contact opnemen om het zo goed mogelijk te regelen.

Jorg....snel weer opknappen he

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Beterschap Jorg!

Jorieke, misschien moet je Henk even lief aankijken voor de bolussen Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die van de bakker in Nieuwerkerk het lekkerst zijn, da's vlakbij Henk

Geplaatst:

Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik heel graag zou komen, maar door allerlei dingen lukt het dit keer (weer ) niet.

Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn en ik wens jullie allemaal een geweldig leuke dag toe morgen. Geniet ervan!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...