Erny Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 (edited) Voor iedereen die naar Zelhem vertrekt overmorgen: Heel veel plezier en succesvolle ruilerij gewenst! Edited September 29, 2016 by Guest Quote
Jorg Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Ik moet mij helaas afmelden voor a.s. zaterdag, heb de griep Quote
appelvrouw Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Oeps heerst dat nu al? Sterkte en beterschap Jorg! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Posted September 29, 2016 Author Posted September 29, 2016 Jammer. Beterschap Jorg!Ja er heerst griep ik heb al meerdere mensen gehoord die ziek zijn. Quote
Jorieke123 Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Oh jee, beterschap. En Weknow dan? Komt die alleen? Of dan ook niet? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Bedankt. Weknow laat het nog weten, hij bekijkt een aantal alternatieven. Quote
weknow Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 Jammer genoeg zal ik er zaterdag ook niet bij zijn. Een 280 km heen en terug, in mijn uppie, dat is erg ver..... Jorg belde me vanavond en ik ben nog aan het prakkiseren hoe ik het beste afspraken zo goed mogelijk kan nakomen. Het vlees dat ik bestelde, Goldfish die bij Vreeken het een en ander voor me kocht..... Ik zal vanavond of morgen in de loop van de dag met iedereen die nog iets van me zou ontvangen via PB contact opnemen om het zo goed mogelijk te regelen. Jorg....snel weer opknappen he Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Posted September 29, 2016 Author Posted September 29, 2016 Misschien carpoolen met Henk? Quote
Jorieke123 Posted September 29, 2016 Posted September 29, 2016 ...En de bolussen?... Nee zonder gekheid: balen joh! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Beterschap Jorg! Jorieke, misschien moet je Henk even lief aankijken voor de bolussen Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die van de bakker in Nieuwerkerk het lekkerst zijn, da's vlakbij Henk Quote
Stan Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Betershap Jorg. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
pippi Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik heel graag zou komen, maar door allerlei dingen lukt het dit keer (weer ) niet. Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn en ik wens jullie allemaal een geweldig leuke dag toe morgen. Geniet ervan! Quote
Nasuada Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Jammer...... het wordt vast weer heel gezellig ik heb er zin in. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
CherryCharlie Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Oeps, Had al wel gereageerd in het wie neemt wat mee topic, maar toentertijd was er nog geen aanmeldtopic! Bij dezen dus. Op de valreep xD Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Recommended Posts