Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Voor iedereen die naar Zelhem vertrekt overmorgen: Heel veel plezier en succesvolle ruilerij gewenst!

Edited by Guest
Posted

Jammer genoeg zal ik er zaterdag ook niet bij zijn. Een 280 km heen en terug, in mijn uppie, dat is erg ver.....

Jorg belde me vanavond en ik ben nog aan het prakkiseren hoe ik het beste afspraken zo goed mogelijk kan nakomen.

Het vlees dat ik bestelde, Goldfish die bij Vreeken het een en ander voor me kocht..... Ik zal vanavond of morgen in de loop van de dag met iedereen die nog iets van me zou ontvangen via PB contact opnemen om het zo goed mogelijk te regelen.

Jorg....snel weer opknappen he

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Posted

Beterschap Jorg!

Jorieke, misschien moet je Henk even lief aankijken voor de bolussen Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die van de bakker in Nieuwerkerk het lekkerst zijn, da's vlakbij Henk

Posted

Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik heel graag zou komen, maar door allerlei dingen lukt het dit keer (weer ) niet.

Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn en ik wens jullie allemaal een geweldig leuke dag toe morgen. Geniet ervan!