Jump to content

Moestuinforumdag zaterdag 1 okt 2016 - aanmeldtopic

angela

Recommended Posts

Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem.Routebeschrijving

Uitleg: Welkom

Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.

Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt.

Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic . Niet via PB!

Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag.

(Ik ga geen linken plaatsen van iedereen, samen met het wie brengt wat mee lijstje en mijn eigen ruillijst vind ik dat iets te veel werk )

Henk plaatst even de bijhorende linken

1. Jorieke + Joep

2. Angela

3. Wortel + echtgenoot

4. Goldfish ovb

5. Ciska + echtgenoot

6. Yuras

7. Henkg

8. Jorg

9. Weknow

10. Loes

11. Stan

12. Anna3 + 1

13. Nasuada

14. Kibas ovb

15. Geedee + 1

16. Reina

17. CherryCharlie

(Kim en Estemy kunnen beide niet, appelvrouw niet en ook prettig gestoord en de Groentjuhs niet)

Edited by Guest

In principe kom ik, tenzij uitslagen van controles eind deze maand verdere behandelingen nodig achten. Dan hangt het er van af wat men gaat doen en wanneer.

Als ik kom dan knuppel ik onderweg vast wel wat leden mijn auto in, voor het verhogen van de gezelligheid onderweg. Ik heb al wat oud-passagiers in gedachten die ik binnenkort nog wel per PM zal benaderen.

Jorg is weer van plan om het hele stuk te rijden 1 oktober. Ik hoef er maar naast te zitten, af en toe een slokje water of een koekje aangevend. Tijd: 2 x ca. 3 uur vliegt dan...al babbelend. Het ziet er dus naar uit dat ik ook weer van de partij ga zijn.

Lijstje volgt nog binnenkort.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Ha, dankzij een pb weet ik nu dat er weer een mtfd is (ik was een tijd in Zweden) en ik kan 1 oktober! Ik geef me op, onder voorbehoud van energie. Ik weet nog niet hoe ik kom. Ik laat dat nog weten. Dus 1 of 2 personen. Zoals gebruikelijk kunnen mijn man (als hij meekomt als chauffeur) en ik geen ander eten eten dan ons eigen eten wegens voedselproblemen, dus met ons hoeft geen rekening gehouden te worden.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...