Geplaatst: 29 september 20169 j Voor iedereen die naar Zelhem vertrekt overmorgen: Heel veel plezier en succesvolle ruilerij gewenst! 29 september 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 29 september 20169 j Oeps heerst dat nu al? Sterkte en beterschap Jorg! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 september 20169 j Auteur Jammer. Beterschap Jorg!Ja er heerst griep ik heb al meerdere mensen gehoord die ziek zijn.
Geplaatst: 29 september 20169 j Oh jee, beterschap. En Weknow dan? Komt die alleen? Of dan ook niet? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 september 20169 j Bedankt. Weknow laat het nog weten, hij bekijkt een aantal alternatieven.
Geplaatst: 29 september 20169 j Jammer genoeg zal ik er zaterdag ook niet bij zijn. Een 280 km heen en terug, in mijn uppie, dat is erg ver..... Jorg belde me vanavond en ik ben nog aan het prakkiseren hoe ik het beste afspraken zo goed mogelijk kan nakomen. Het vlees dat ik bestelde, Goldfish die bij Vreeken het een en ander voor me kocht..... Ik zal vanavond of morgen in de loop van de dag met iedereen die nog iets van me zou ontvangen via PB contact opnemen om het zo goed mogelijk te regelen. Jorg....snel weer opknappen he In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 29 september 20169 j ...En de bolussen?... Nee zonder gekheid: balen joh! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 30 september 20169 j Beterschap Jorg! Jorieke, misschien moet je Henk even lief aankijken voor de bolussen Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die van de bakker in Nieuwerkerk het lekkerst zijn, da's vlakbij Henk
Geplaatst: 30 september 20169 j Betershap Jorg. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 30 september 20169 j Ik wil gewoon nog even zeggen dat ik heel graag zou komen, maar door allerlei dingen lukt het dit keer (weer ) niet. Ik hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn en ik wens jullie allemaal een geweldig leuke dag toe morgen. Geniet ervan!
Geplaatst: 30 september 20169 j Jammer...... het wordt vast weer heel gezellig ik heb er zin in. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 30 september 20169 j Oeps, Had al wel gereageerd in het wie neemt wat mee topic, maar toentertijd was er nog geen aanmeldtopic! Bij dezen dus. Op de valreep xD Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.