Geplaatst: 1 uur geleden1 u Echt shit, Tanja! Hier vinden de ettertjes vooral de dahlia’s heerlijk. En hier thuis geprobeerd een courgette en een pompoen te zetten, maar in no time worden ze opgevreten. Ik ga maar 1 grotere plant kopen voor hier achter. Die vreten ze niet in een keer op. Zonde hoor, als je zoqls jij zoveel plantjes kwijt bent! 😬
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Tnx Jootje. Zolang er hier kool zaailingen staan, of genoemde bloemen, geven ze daar duidelijk de voorkeur aan. Ik heb goede hoop voor de courgette.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heel vervelend @Tanja65 maar waar staan ze precies? En wat heb je eraan gedaan? Heb je foto's? Mijn zonnebloemzaaiingen staan b.v. nog in voorgezaaide bekers, die gaan pas naar buiten als ze wat groter zijn.Jouw kolen? Staan die beschermd of gewoon in de volle grond?Afrikanen moeten eerst goed voorgezaaid zijn en dan wat hoger staan. Bij ons staan ze nu bij elkaar in een bak op het terras. Een enkele die ik had gezaaid, hoog of wat lager werden opgegeten door beestjes die in de aarde zaten.En ook het feit dat je ze niet elk moment in de gaten kan houden omdat je naar je tuin moet rijden, dat scheelt ook.Ik ben elke dag gemiddeld 4 uur kwijt, maar dan in mijn tuin achter mijn woonkamer. Ik ga zo weer naar de slakken kijken b.v. 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 33 minuten geleden33 min WZe staan - of beter: stonden - in zaaitrays op een rekje van zo’n klein kasje, maar dan zonder folie ee over. Best een eind van de grond af. Niet ver genoeg blijkbaar.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.