Geplaatst: 6 december 20232 j Geen kak gewoon KUT... heel veel sterkte.. en goed dat je door gezet hebt!
Geplaatst: 6 december 20232 j Tnx iedereen! Gedachten zijn krachten. En @Lia56je hebt natuurlijk gelijk. Ik probeerde enigszins ‘netjes’ te blijven 😂😂😂 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 december 20232 j Heel veel sterkte Tanja! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 december 20232 j Auteur Wow... het feit dat je al eerder kanker had zou juist een reden moeten zijn voor de huisarts om je door te verwijzen. Wat goed dat je hebt doorgezet. En nu een andere huisarts? Sterkte met dit alles.
Geplaatst: 7 december 20232 j Gadver Tanja, dan mag je echt wel even klagen 😭 8 december 20232 j aangepast door Moestuinpassie
Geplaatst: 8 december 20232 j Op 7-12-2023 om 13:37, Erny zei: Wow... het feit dat je al eerder kanker had zou juist een reden moeten zijn voor de huisarts om je door te verwijzen. Wat goed dat je hebt doorgezet. En nu een andere huisarts? Sterkte met dit alles. Tnx. En ja, andere huisarts. Zal sowieso wel moeten. Nadat ik bij de assistente had gemeld dat het toch kanker was en graag naar het AvL verwezen wilde, heeft ze me zonder pardon uit de praktijk gezet (laten zetten door de assistente) met de mededeling dat ik haar nu waarschijnlijk helemaal niet meer zou vertrouwen dus dat ik beter een andere huisarts kon gaan zoeken. Geen sorry, geen excuus over de inschattingsfout, nada. Serieus, te bizar voor woorden. Gelukkig had de dermatoloog er geen enkele moeite mee me door te verwijzen dus qua behandeling komt het vooralsnog wel goed. Maar echt, hoe ver ben je van het helpen van je patienten verwijderd als je ego je verhindert zorg te verlenen en je excuus te maken, en je iemand na de diagnose kanker gewoon de straat op pleurt. Ik kan daar met mijn verstand niet bij. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 10 december 20232 j Echt! Mijn bek valt open. Ongelooflijk! Wat een onprofessionele tut. En blijkbaar weet ze het zelf. Die slaapt 's nachts slecht. Maar dat zal gezien je zorgen nu geen troost zijn.Veel sterkte. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 11 december 20232 j Griezelig zelfs. In welk dorp/stad? Nemen we daar geen huisarts. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 december 20232 j Dat is serieus klachtwaardig Tanja. En dan bedoel ik niet in dit topic maar een officiele klacht.
Geplaatst: 11 december 20232 j Jeetje veel sterkte Tanja! En wat vreemd dat de huisarts zo overtuigd is van haar eigen ongelijk en dan vervolgens ook nog eens keihard de deur dichtsmijt. Onmenselijk...
Geplaatst: 13 december 20232 j Maya de poes, gaat morgen naar de dierenarts, heeft een aantal bultjes(k) die ze de laatste week erg openkrabbeld. Dus morgen een consult afspraak om ze weg te laten snijden. Ze zal er niet mooier op worden, één bultje zit in haar ooglid. Verwacht dat dat geheel weggesneden moet worden.. De andere in haar nek, maar daar zit vel zat om wat weg te halen. 8 jaar geleden voor het eerste een bultje weg laten halen. Was een langtijd goedgebleven. Hoop dat het hierna ook weer zo lang rustig blijft.. Vies klaagje, hond van de buren, poept tegenwoordig zowat elke week op de portiek gang. En laat het dan gerust heel de week liggen tot de schoonmakers langs komen. En die zijn gister geweest, en vanmorgen weer een hoop. 😡
Geplaatst: 13 december 20232 j We hebben het meerdere keren gezegd toen ze hier net kwam wonen. Toen liet ze haar hond op het terras uit, en lagen er 10hopen strond bedenkt onder kattengrind, omdat ze even geen tijd had om het op te ruimen. Ligt er dan gewoon een week of langer. Directe buren van haar zitten een meter verderop op het terras. Waren gaan klachen, haar eerste opmerking. Begint dit geklaag nu hier ook al. Dacht bij me zelf, nou als het geklaag met je meerverhuist, is het blijkbaar wel terecht. Uiteindelijk hadden de buren dus de politie gebeld, toen ze niet thuis was, en de hond op het terras tussen de bergen strond zat. Sindsdien laat ze de hond niet meer uit op het terras. Maar ze is gok ik nu dus elke keer net te laat met de hond uit te laten. Heb er foto's van gemaakt, ga er binnen kort een foto collage van maken, en beneden op het meldingenbord hangen.
Geplaatst: 13 december 20232 j @rorror Als je dieren hebt ben je voor hen verantwoordelijk. Wij hebben ook 2 honden en die gaan naar t losloopgebied zonder opruimplicht. Mocht er wel iets misgaan dan hebben we zakjes in overvloed. Vind t zo vies om te laten liggen..
Geplaatst: 14 december 20232 j Auteur Klinkt alsof die hond daar weg moet, want zo te horen krijgt deze niet de nodige zorg. Echt zielig voor het dier. Misschien het dossier van deze dame eens laten opvragen door de dienst overlast van jouw gemeente. Denk dat het een dik dossier is en deze dame vaker verplaatst is.
Geplaatst: 19 december 20232 j Helaas is het lastig om iemand het huisdier te ontnemen. 🙁 Ik klaag alleen over iets triviaals: die kl*te regen. Zo ongelooflijk scheitziek dat ik daarvan ben ondertussen. 💩 Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 20 december 20232 j Sneu zo’n situatie waarbij ook dieren betrokken zijn. ik klaag graag even over de ratten in de tuin, die hebben de schuurdeur flink te grazen genomen omdat er (dom dom) een enorme zak konijnenvoer stond. De zak nu verplaatst naar de garage maar het leed is natuurlijk al geschied, flinke schade en de deur was bijna door geknaagd. Maar weer flink lopen slepen met de rattenvallen maar tot nu toe nog niets gevangen.
Geplaatst: 28 december 20232 j Steek ik als gewoonlijk vanmorgen in alle vroegte even de neus buiten de deur, om te zien, ruiken, voelen wat voor weer het is. En te luisteren, want het waait hard en ik hoor geritsel van plastic. Had ik gisteren een volle plastic afvalzak om het hoekje van de deur gezet omdat het regende, later maar eens naar de schuur brengen was het plan. De zakken laat ik meestal open, ik kan er dan later nog wat bij inproppen. De zak lag halverwege de tuin en was half leeg. Het plastic lag verspreid door de hele tuin, vooral in de klimplanten langs de schutting. Alle buitenlampen aan, inclusief de kerstverlichting langs de schutting. En rapen maar, tot ik niks meer kon vinden. Maar de zak was nu niet meer zo vol als gisteren. Er moet een gedeelte over/door de schutting weggewaaid zijn en dat ligt nu bij buren en op het P hofje. Straks als het licht is moet ik maar even naar de buren en op het hofje kijken wat ik nog kan vinden. Ben je lekker milieubewust aan het afval scheiden en dan dit. Zie ik de komende tijd ergens een stukje plastic op straat liggen, dan knaagt het: kan mijn plastic zijn, foei Huub. 🚯
Geplaatst: 2 januari 20242 j Potverdomme heb ik weer de bergbasilicum dood gekregen. Meestal al in november dus er is vooruitgang We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 januari 20242 j 15 minutes ago, appelvrouw said: heb ik weer de bergbasilicum dood gekregen Lukt mij ook steeds. Vaak denk ik dat ze t redden maar... helaas
Geplaatst: 2 januari 20242 j Op 11-12-2023 om 19:24, loes zei: Dat is serieus klachtwaardig Tanja. En dan bedoel ik niet in dit topic maar een officiele klacht. Eens. Maar niet nu.andere prioriteiten. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.