jasmin Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Ik kan echt niet wachten om de radijsjes te gaan telen en straks de eerste te kunnen gaan oogsten. Vol verwachting klopt mijn hart. *Kuch, proest* ik weet bijna niet eens meer hoe radijs eruit ziet. Uit mijn geheugen verbannen door een jeugdtrauma toen ik die dingen wou proeven. Getver wat is dat spul smerig zeg. Ik raak nog eerder in de verleiding om een liter slakkengier naar binnen te gooien, om vervolgens gekleed als Bokito met een string aan, met een naam- en adresbordje aan mijn grote teen gebonden, te gaan dansen op de plaatselijke markt. Maar zonder gekheid, een heel erg leuk idee. En ik beloof nu al plechtig om alle moestuin forummers te gaan stalken met foto's van mijn opgroeiende radijsjes. Alvast mijn welgemeende excuses hiervoor. Dapper dus van je... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bonnie f Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 *Kuch, proest* ik weet bijna niet eens meer hoe radijs eruit ziet. Uit mijn geheugen verbannen door een jeugdtrauma toen ik die dingen wou proeven. Getver wat is dat spul smerig zeg. Ik raak nog eerder in de verleiding om een liter slakkengier naar binnen te gooien, om vervolgens gekleed als Bokito met een string aan, met een naam- en adresbordje aan mijn grote teen gebonden, te gaan dansen op de plaatselijke markt. Ik heb beeld (en een vieze smaak in mijn mond...slakkengier...oh gruwel). Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Koert Geplaatst: 26 juni 2011 Geplaatst: 26 juni 2011 Slakkengier....daar krijg je erg grote radijzen van! Quote Even a broken clock is right twice a day
LucV Geplaatst: 30 juni 2011 Auteur Geplaatst: 30 juni 2011 De zaadjes zijn onderweg. Morgenavond eerst de uitslag van de prijsvraag: prijsvraag-win-een-professionele-snoeischaar-van-wolf-t1919.html Quote
Pauline Perenboom Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Leuk! kan niet wachten op de zaadjes!! Quote weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
appelvrouw Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Ik ook niet! Jullie wachten toch wel allemaal tot ik de zaadjes binnen heb hè? De Fransche post doet er soms heel lang over... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hier in Soest zijn de zaadjes binnen! Bedankt! Quote
Koert Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hier ook! Heb even gekeken en de winnaar zit er tussen! Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Yep hier ook binnen, bedankt.zitten geen winaars tussen, maar ik maak er winaars van Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Had iedereen de potten/veldjes al klaar? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hier de zaadjes ook ontvangen.Had er helemaal niet meer aan gedacht, totdat ik de envelop uit de brievenbus haalde.Ik ga mijn best doen, en verklaar het strijdtoneel voor geopend. Vanaf morgen dan he Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Net even naar de brievenbus gelopen...noppes Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Had iedereen de potten/veldjes al klaar? Ja, mijn veldje met ruimte voor ik denk 4 radijzen ( ze moeten tenslotte heeeeel veel ruimte hebben en mijn pot met ruimte voor 3-4 radijzen staan klaar! Ik ga de radijzen zondag in de grond stoppen. Heel veel succes en plezier voor iedereen! Quote
Pauline Perenboom Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb ze ook ontvangen! Ziet er goed uit hoor. Die gaan dit weekend denk ik wel de grond in!Thanks! Quote weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
Eefje78 Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Hier zijn ze ook binnen! Bedankt! Ben benieuwd... Quote
_*_iris_*_ Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Jaaah, ze zijn er! Ik heb vast een vierkantje peultjes leeggetrokken om ze zo kwijt te kunnen. Handenwrijf! Quote
Gast Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb ze ook binnen, ik ben blij dat er zoveel zaadjes in zitten, want een gedeelte was helaas geplet. Maar goed ik wil niet zeuren en ben er erg blij mee, bedankt! Quote
LucV Geplaatst: 1 juli 2011 Auteur Geplaatst: 1 juli 2011 Ik heb je een prive bericht gestuurd Kardoen, dat lossen we op! Quote
zwabber Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Bij mij waren er ook wel wat geplet hoor.Maar er zijn er nog genoeg over hier.Phht nou nog zien waar ik ze kwijt kan .Iemand enig idee hoe lang ze erover doen om groot te worden?Ik wil natuurlijk niet dat ze op hun grootst zijn als ik zelf lekker op vakantie ben. Quote
veuvecouderc Geplaatst: 1 juli 2011 Geplaatst: 1 juli 2011 Kunnen we alvast de eerste ronde foto's bekijken? Van de grond waarin het allemaal moet gebeuren bijvoorbeeld. Of van de ontvangen zaadjes? Of van de kwekers zelf? Of van de omgeving waarin deze Riesen moeten groeien? Wil de wedstrijd enigszins aantrekkelijk zijn voor de thuisblijvers (de niet meedoeners) dan moet er wel veel beeldmateriaal komen vind ik persoonlijk. Ik hoor trouwens net dat de jury dat ook mee laat wegen, het visueel aantrekkelijke maken van de deelname voor anderen....... Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
bonnie f Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 @ veuvedinges: Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Borsalino Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Van de grond waarin het allemaal moet gebeuren bijvoorbeeld. ? Nog nooit aarde gezien daar in La Douce France Of bedoel je de kleur, bruin-zwart-geel-rood-paars voor de radijzen met sjakoskes Quote
jasmin Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 Kunnen we alvast de eerste ronde foto's bekijken? Van de grond waarin het allemaal moet gebeuren bijvoorbeeld. Of van de ontvangen zaadjes? Of van de kwekers zelf? Of van de omgeving waarin deze Riesen moeten groeien? Wil de wedstrijd enigszins aantrekkelijk zijn voor de thuisblijvers (de niet meedoeners) dan moet er wel veel beeldmateriaal komen vind ik persoonlijk. Ik hoor trouwens net dat de jury dat ook mee laat wegen, het visueel aantrekkelijke maken van de deelname voor anderen....... Krijg ik toch visioenen dat we in badpak de oogst moeten showen.... strak plan!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Koert Geplaatst: 2 juli 2011 Geplaatst: 2 juli 2011 STRAK plan is het dan zeker, want mijn rose badpak is al 10 jaar oud en toen was ik nog iets slanker! Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.