Geplaatst: 21 december 20169 j Ik wens iedereen een gezellig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar dat alles maar goed mag groeien in de tuintjes!
Geplaatst: 21 december 20169 j Volgens mij kunnen die bovenste 3 cavia's kerstliedjes zingen, Angela Voor iedereen in 2017: Alle goeds! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 22 december 20169 j Namens Lie, mijzelf, en het Kornoelje koor een vredige kerst en een groeizaam 2017 gewenst! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 december 20169 j Ook namens mij nog allemaal fijne feestdagen en de beste wensen voor 2017!
Geplaatst: 8 januari 20179 j Ook van mij de beste wensen! Het lukte me niet om vanaf ons vakantieadres deze foto mee te posten, dus vandaar dat ik het nu pas doe: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 24 december 20178 j Auteur Fijne feestdagen allemaal en een goed moestuinjaar voor iedereen!
Geplaatst: 25 december 20178 j Iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond 2018 toegewenst! Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 27 december 20178 j Ha, bekende plek Foto van voor de Kerst? Er mist nog een kindje Iedereen een groeizaam 2018 gewenst!
Geplaatst: 30 december 20178 j Namens Lie en mij aan jullie allen: We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.