Geplaatst: 1 augustus 20214 j Bolognese. Mijn ouders kwamen langs en brachten oa kastomaten mee, en die worden nu geslacht en tot saus gemaakt.
Geplaatst: 1 september 20214 j Ik heb de voedseldroger aan staan, er zit selderij venkel peterselie en prei in, en dat ruikt naar soep! Het is de eerste keer dat ik het ding gebruik, ik hoop dat het wat wordt, dan heb ik een voorraadje zoutloze groentebouillonpoeder.
Geplaatst: 3 september 20214 j Tijm en rozemarijn met een vleugje bouillon op de achtergrond. Heeeeerlijk
Geplaatst: 3 september 20214 j gesneden witte kool. 9 kg zuurkool gemaakt ik wou roze kool maken maar de leverancier van de nieuwe zuurkoolpot liet me wel vast betalen en ging daarna 10 dagen op vakantie, dusssss...
Geplaatst: 8 oktober 20214 j Auteur Worteltaart!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 oktober 20214 j Naar frisse zonnige herfstlucht. Alle ramen e deuren staan open en ik geniet van de pittige lucht🍂🍁🌞 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 oktober 20214 j Gebakken koteletjes. Tijdens het eten heerlijk, maar erna wil ik altijd alle geuren wel weg hebben… [emoji1785]
Geplaatst: 30 december 20214 j Naar een combo van mijn versgebakken wafels & gevulde peuter pamper ... 🤢 Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Geplaatst: 30 december 20214 j Ahahhaha herkenbare mix van weleer [emoji1787][emoji1787][emoji1787]Hier ruikt het naar een gekke mix van soep en pizza.
Geplaatst: 24 januari 20224 j Gefermenteerde en gedroogde habanero pepers, zoals de Amerikanen zeggen er zit een 'funky' luchtje aan. Zo'n luchtje wat je wilt blijven ruiken maar niet persé heel lekker of vies is. Dat is precies het mooie van fermenteren, een geur/smaak verdieping van heb ik jou daar. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 25 januari 20224 j Citroencake en kokende vriezertuinboontjes🤷🏼♀️ We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 20224 j On 1/23/2022 at 2:28 PM, Liekie said: Verse kerststol. Ook lekker zonder kerst 😉 Daarom heet dat tegenwoordig feeststol. Ook handig voor de fabrieksstollen en dozendrukkers. Kunnen ze met de Paas weer worden hergebruikt. 28 januari 20224 j aangepast door mdubbelm
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.