Geplaatst: 11 april 201213 j Ik zag dat ik nog wat verschompelende aardappelen en wortel had liggen, dus ben nu maar een gebonden soep ervan aan het maken. Het ruikt nu dus naar een groentesoep hier!
Geplaatst: 11 april 201213 j Niet thuis, maar op dit moment met me iPad op het netwerk van de autodealer ( klapband ). En als het ergens wel echt misselijkmakend stinkt, is het wel in een autoshowroom.....
Geplaatst: 13 april 201213 j KNOFLOOK Dankzij Bonnie's recept ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 13 april 201213 j He, wat vervelend voor je. Beterschap! Mijn huis ruikt op dit moment naar een kaas tosti. Jammie!
Geplaatst: 13 april 201213 j Auteur Gekookte etensresten van familieleden (die sparen dat op in hun vriezer), voor de varkens. Niet echt lekker dus Wel apart dat elke pan (wat de samenstelling ook is) altijd hetzelfde ruikt. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 13 april 201213 j KNOFLOOK Dankzij Bonnie's recept Leuk, dat het je wel moge bekomen! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 16 april 201213 j Boenwas, ik heb net de vloer in de kamer in de was gezet, nu uitkijken dat ik m'n nek niet breek want het wordt spekglad.
Geplaatst: 2 mei 201213 j Potgrond en het geurzakje in de stofzuiger. In Zwolle voor het schoonmaken van m'n kamer.
Geplaatst: 2 mei 201213 j Auteur Kruidkoek, en die geur gaat zo langzaam over in gebakken brood, let maar op! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 mei 201213 j koffie. Kleddernat buiten. beetje internetten, gamen, zaailingen oppotten, en vanmiddag misschien even naar de tuin. So de knetter wat een natte zooi !koffie
Geplaatst: 3 mei 201213 j Auteur De kruidkoek is ontzettend goed gelukt trouwens. Al zeg ik het zelf. LUCHTIG! Niet normaal. Ik bak over het algemeen vrij compacte cakes en broden. Nu voor het eerst dit recept, en het is echt prachtig geworden! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 mei 201213 j Je zit in het verkeerde topic Jorieke ! zie recepten enzo. babbel babbel babbellll
Geplaatst: 3 mei 201213 j Auteur Haha nee hoor. Er staat hier toch geen recept? Gisteren rook het naar de kruidkoek, en nu kan ik melden dat hij nog lekkerder was, dan alleen al zijn geur. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 3 mei 201213 j Lekker, kruidkoek!! Krijg gelijk honger!Hier ruikt et overgens daar et avond eten van daarnet. Linzensoep en overblijfsels van de dagen ervoor.
Geplaatst: 4 mei 201213 j ik ben er net achtergekomen.....het ruikt hier naar katten pies! ik heb de kater van mijn moeder geerfd en nu is mijn andere kater gaan sproeien...geluk bij een ongeluk: hij heeft het in de badkamer gedaan...dus ik ga nu de hele badkamer schrobben om die vieze geur weer weg te krijgen. en als ie het weer flikt stop ik er een kurk in
Geplaatst: 4 mei 201213 j Ik ben geen dierenarts maar volgens mij werkt een kurk alleen bij een poes en niet bij een sproeiende kater
Geplaatst: 4 mei 201213 j Ik ben geen dierenarts maar volgens mij werkt een kurk alleen bij een poes en niet bij een sproeiende kater Kurk voor de poes, Tie-wrap voor de kater To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 5 mei 201213 j Het ruikt er dan nog wel niet naar maar ik kan de geur al voor me halen.Ons prakje voor vanavond: spinazie a a creme, gekookte aardappels en vissticks. Verder ruikt het in de gang naar schoon beddebgoed wat er hangt te drogen.En in mijn neus hangt nog de geur / smaak van de sneusspray
Geplaatst: 5 mei 201213 j Tie-wrap voor de kater Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Geplaatst: 5 mei 201213 j Parfum!!!!!! Heel erg naar parfum Flesje kapot laten vallen maar geloof dat we dit nog wel een paar uurtjes blijven ruiken
Geplaatst: 5 mei 201213 j zeepsop en verse zelfgemaakte pizza met oregano vandaag heul het huis gepoets; badkamer op zn kop gezet, wasjes gedraaid, deuren en posten gepoetst, gestofzuigd en gedweild... daarna de pizza in elkaar geflanst en nu met een wit wijntje op de bank To plant a garden is to believe in tomorrow.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.