Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Had u nog wat van die Citroenverbena beschikbaar mevrouw G?

Heb niets terug te bieden uit je wenslijstje... maar misschien wil je wat Prikneus?

Of zaadjes van mn nieuwe vd Wal bestelling?

Of een lik over je neus van mn puppy?

Het is nog wat vroeg in het jaar dus op de tuin groeit nog niets en mn zaaisels zijn nog heel erg klein...

Mierikswortel heb ik wel.

Geplaatst:
Heb je nog interesse voor wat gratis latjes die horen bij dat hekwerk dat je van mij overnam?

ja hoor, heel graag

en ik zal de pleisters mee inpakken

@Erny ik zaal nog een stek maken maar die moet je dan ff vertroetelen totdat ie worteltjes maakt; ik wil in ruil die lik van de pup wel.....

Geplaatst:

Ow....opslaan in navigatie das wel goed idee. daar zeg je wat...

@gee, volgens mij beter een EHBO kist inpakken.....zitten grotere pleisters in

Gee, kun je misschien nog wat uitlopers missen van die heerlijke frambozen van je?...

Geplaatst:

Je wilde als een van de eersten een vossenbes toch? Kan je kant opkomen in ruil voor een paar Senga Sengana's. Die heb ik zelf ook maar kan niet meer traceren waar ze in een groot doorwoekerd aardbeien bed staan dus begin graag opnieuw met selecteren.

Geplaatst:

Ik zal kijken voor die frambozen Ciska(ff niks beloven want t word kort dag.

Goldfish.. Ik zal wat Sengana's uitspitten voor je

Geplaatst:

Hij is vorige week op de keuring geweest en (helaas) weer goedgekeurd en gaat zijn 17e jaar in......doe jij een schietgebedje voor me?

Zoals gezegd Ik heb nog mierikswortelplantjes voor de liefhebber(goed geworteld) en zag net ook nog uitgezaaide dille die ik wel kan proberen uit te spitten.

Geplaatst:

Ik hoef hem niet maar als jij een dertig jaar oude blauwe druif hebt met kleine vruchten en erg zoet met een wat apart aroma (dan is het onmiskenbaar Boskoops Glorie.

Geplaatst:

Ja heb ik; ik zal er voor je meenemen wortel; heb jij nog tomatenplanten voor me? Ik zag een paar leuke rassen bij jou staan die ik niet heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...