Ciska Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Kijk je dan wel uit met vallend hekwerk Vincent ?... Quote
Goldfish Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Doe mij best, maar willen jullie vast de route naar dat ziekenhuis in de navigatie opslaan? Quote
Erny Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Had u nog wat van die Citroenverbena beschikbaar mevrouw G? Heb niets terug te bieden uit je wenslijstje... maar misschien wil je wat Prikneus?Of zaadjes van mn nieuwe vd Wal bestelling?Of een lik over je neus van mn puppy? Het is nog wat vroeg in het jaar dus op de tuin groeit nog niets en mn zaaisels zijn nog heel erg klein...Mierikswortel heb ik wel. Quote
geedee Geplaatst: 29 maart 2017 Auteur Geplaatst: 29 maart 2017 Heb je nog interesse voor wat gratis latjes die horen bij dat hekwerk dat je van mij overnam? ja hoor, heel graag en ik zal de pleisters mee inpakken @Erny ik zaal nog een stek maken maar die moet je dan ff vertroetelen totdat ie worteltjes maakt; ik wil in ruil die lik van de pup wel..... Quote
Ciska Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Ow....opslaan in navigatie das wel goed idee. daar zeg je wat... @gee, volgens mij beter een EHBO kist inpakken.....zitten grotere pleisters in Gee, kun je misschien nog wat uitlopers missen van die heerlijke frambozen van je?... Quote
Goldfish Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Je wilde als een van de eersten een vossenbes toch? Kan je kant opkomen in ruil voor een paar Senga Sengana's. Die heb ik zelf ook maar kan niet meer traceren waar ze in een groot doorwoekerd aardbeien bed staan dus begin graag opnieuw met selecteren. Quote
geedee Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 Ik zal kijken voor die frambozen Ciska(ff niks beloven want t word kort dag. Goldfish.. Ik zal wat Sengana's uitspitten voor je Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Ik heb nog mierikswortelplantjes voor de liefhebber(goed geworteld) Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Is je auto wel goed nagekeken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Hij is vorige week op de keuring geweest en (helaas) weer goedgekeurd en gaat zijn 17e jaar in......doe jij een schietgebedje voor me? Zoals gezegd Ik heb nog mierikswortelplantjes voor de liefhebber(goed geworteld) en zag net ook nog uitgezaaide dille die ik wel kan proberen uit te spitten. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik heb wel interesse in wat dille Quote
Goldfish Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik hoef hem niet maar als jij een dertig jaar oude blauwe druif hebt met kleine vruchten en erg zoet met een wat apart aroma (dan is het onmiskenbaar Boskoops Glorie. Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Aha okee, ik zal hem vanaf vandaag dopen tot Boskoops glorie; dank je Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Die Boskoop Glorie zoek ik nog voor t kind..wil ik wel graag. Wil je van mij ook een bol olifanten? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Joepie! Ik doe er twee schietgebedjes bij Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Wortel Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Geedee, heb je nog witte aarbeiplantjes over? Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 Ja heb ik; ik zal er voor je meenemen wortel; heb jij nog tomatenplanten voor me? Ik zag een paar leuke rassen bij jou staan die ik niet heb. Quote
Wortel Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik heb er nog genoeg over (ze doen het een stuk beter dan ik dacht zo voor de eerste keer). Welke zal ik voor je apart zetten? Quote
geedee Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 En nog eentje voor Anna; dan zijn ze op Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik heb nog een orchidee voor je klaarstaan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.