Goudsbloempje2 Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 De derde bleekselderij geoogst. Als iemand tips heeft voor hoe je die biologisch tot dikkere stelen kan kweken, dan hoor ik het graag! Ze staan nu het grootste deel van de dag in de zon en krijgen meer water dan de andere planten. 3 Quote
jootje Geplaatst: 22 augustus 2022 Geplaatst: 22 augustus 2022 Een koolraap van een kilo….gewoon in de achtertuin…mooi is ie he? 8 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2022 9 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Frans Geplaatst: 23 augustus 2022 Geplaatst: 23 augustus 2022 Kistje paprika's geoogst. 9 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Frans Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 @Lia56 In blokjes snijden en plat verpakken in diepvrieszakken met zipsluiting zodat de hoeveelheid die nodig is er gemakkelijk van afgebroken kan worden . Ik maak nogal veel nasi goreng en macaroni en voor het grootste deel gaan ze daar gebruikt voor worden. 5 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Frans Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 Een wagen vol geladen. 9 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Mellie Geplaatst: 24 augustus 2022 Geplaatst: 24 augustus 2022 Nog 2 courgettes kunnen oogsten. Het kan niet op in cucurbitea land Dit is de hele oogst van de dag, minus alles wat al is opgegeten. Vijgen, bijna alle gele tomaten, want die zijn echt lekkerder mama. Check deze bonen. Zelfde plant. 1 snijboon, 1 sperzie 9 Quote
Ruderalis Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Vanmiddag vers geplukt op bestelling voor een collega bij mijn vrouw op het werk, 30 Big Bomb + 2 Black Magic Jalapeño om zelf sambal te maken.😊 Er werd mij regelmatig gevraagd wat doe je met al die pepers 🌶 nou dit is een onderdeel daarvan er is altijd animo genoeg voor onze gekweekte producten dus ik maak me er nooit zo’n zorgen om. Verder maken we flakes daar gaan flink wat pepers in en we hebben al sambal gemaakt van de Bombjes daar gaan ook veel pepers in en het overschot verkopen we voor een zacht prijsje op een tafeltje in de tuin met een bakje voor t geld, tot nu toe is het altijd zo weg, we zitten op een basis school route.😉 Bestelling vanmorgen geplukt, Besteld om onderstaande sambal te maken, deze sambal hebben we pas zelf gemaakt van de Bombjes en staat beschreven in het topic; inmaken! 😎 5 Quote
Mellie Geplaatst: 25 augustus 2022 Geplaatst: 25 augustus 2022 Pdp, een handje frambozen die de kinderen hebben gemist en een bak vol met zaden van ‘de zeldzame Portugese biet’. Alleen die omschrijving onthouden, maar ik heb nu in elk geval genoeg van deze zeldzame gele rakker Edit: even in mijn aankopen gekekenAmarela de vauriac heet de biet. Heb ik dat ook weer paraat 3 Quote
Arja Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Ik oogstte vandaag een maiskolfje. 6 Quote
acpronk Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 De Swenson Red was rijp, zit ook nog een aardbei tussen. Verder de eerste tomaat Plan 9 From Outer Space (van de 3, verder kwam de plant niet, slechte bevruchting in de open lucht?) geoogst. 6 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
woldistel Geplaatst: 28 augustus 2022 Geplaatst: 28 augustus 2022 Hopen droog-en dopbonen, courgettes, komkommers, bramen en frambozen, tomaten pepers en paprika. Tjongejongejonge! 11 Quote
redzebra Geplaatst: 29 augustus 2022 Geplaatst: 29 augustus 2022 Weeral tomaatjes 😄, paprika, pepertjes, druiven en wat aubergines. 15 Quote
Ruderalis Geplaatst: 30 augustus 2022 Geplaatst: 30 augustus 2022 Idd @redzebra prachtig 😍 oogst 30-08-‘22, 5 Quote
acpronk Geplaatst: 31 augustus 2022 Geplaatst: 31 augustus 2022 Links bos dragon, groeide in de weg. Bovenste rij links naar rechts: sweet banana, jarik, en zak met tomaten Gargamel en chocolate cherry. Midden: cayenne (biozadendoos), sweet chocolate, fakir red, tomaat Cherokee lime stripe. Onder: tomaat wild thyme, Victoria pruim, schwarze pepperoni, en zakje met frambozen (fallgold, autumn bliss en onbekende van buurman). 8 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Ruderalis Geplaatst: 31 augustus 2022 Geplaatst: 31 augustus 2022 Oogst 31-08-‘22, Rechts onderin kan je zien waarom die Jalapeño Black Magic heet!😉 6 Quote
Mellie Geplaatst: 1 september 2022 Geplaatst: 1 september 2022 Tomatenoogst van vandaag. De zoons hebben soort van meegeholpen. Meehelpen met eten zullen ze bedoelen! Favoriet van de oudste zoon is de gelige olijftomaat vooraan, de blush tiger. Hij vindt de german strawberry red ook heel lekker. De appeltomaat noemt hij die. Daar zijn er ook 2 minder van dan geplukt. De zaden van de blush tiger zijn inmiddels geoogst voor hem en ik had er ook 4 van geplukt. Waar is de rest toch gebleven 5 Quote
Ruderalis Geplaatst: 1 september 2022 Geplaatst: 1 september 2022 De kleur maïs heeft het door de hitte minder goed gedaan als vorig jaar, beetje jammer! 6 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.