Geplaatst: 3 uren geleden3 u En een lekkere verse ui. Die eten we hier ook bijna dagelijks. Ik kan me nog steeds verbazen hoe veel lekkerder ze vers zijn!
Geplaatst: 56 minuten geleden56 min Oesterzwam uit koffiedik van de baas. Omdat de baas ons heeft voorzien van prachtige koffiemachines met koffie van versgemalen bonen (echt lekkere koffie) en het residu daarvan normaal in de kliko verdwijnt, scoor ik wel eens een emmertje koffiedik.Ik denk dat ik de baas nog maar eens moet wijzen hoeveel oesterzwammen er zo per maand weggegooid worden. Observeren en relativeren kun je leren.
Geplaatst: 39 minuten geleden39 min Op 12-5-2026 om 14:15, peulenschil zei:Zelfs De MM kiest er nu voor om in cocos de groenten te telen. Dus water erbij en voedings korrels . Ikzelf heb nog steeds de oude mix.Zou dat betekenen dat die voedingskorrels ook in een kratsky systeem kunnen? Immers - alles in één? Dat is wel mega veel makkelijker dan een traditionele hydroponics voeding met masterblend. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 37 minuten geleden37 min 17 minuten geleden, woldistel zei:Oesterzwam uit koffiedik van de baasWat zijn die prachtig, @woldistel ! Ik heb het ook wel eens geprobeerd in zo’n yoghurt emmertje, was niet zo’n succes. Hoe pak jij het aan om zoiets moois te krijgen? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.