Geplaatst: Gisteren om 08:261 d Ik heb ook al heel wat peultjes en sugarsnaps geoogst. Alleen telkens vergeten een foto van te maken. Waar ik wel een foto van heb gemaakt is de oogst van gisteren. Paksoi en een klein beetje lathyrussen Vanmorgen ook nog lathyrussen geplukt. Ik verwacht dat vanaf vandaag iedere dag te kunnen doen. Het ruikt nu heerlijk in huis.
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Ik moest mijn 2 Chinese kool oogsten, stond in bloei en is al die tijd ook aangevreten geweest door slakken. Ik heb de middelste bladeren toch gebruikt en gelijk weer een stuk of 6 slakjes verwijderd. Ik ga zo kijken in de kas of er nog meer zijn, want dan gaan ze naar mijn andere kolen.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Russisch bladkool. Ik heb alleen in de haast het middelste niet laten staan, dus ook kleine blaadjes zitten ertussen. 3 uren geleden3 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Pepermunt om te drogen 2 eitjes van de araucanas. Die voorste is een normaal ei van Kiki en alleen ter vergelijking van het belachelijk giga formaat van het ei daarachter. Zal wel een dubbeldooier zijn. Restant aardbeien die ik niet meer hoefde. Ik geloof dat ik eindelijk genoeg aardbeien op heb 😆
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Niet meer hoef🥲Dan maar meteen mijn foto erachteraan, de eerste aardbei uit het bos over het hoofd gezien door de eek.En kruidjes voor de soep en voor de inmaak van de waldmeistergelee
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Na het werk, maar voor de buien, snel langs de volkstuin om te plukken Sugarsnaps, doperwtjes, 3 asperges, olifantknoflookbloemen en weer wat honingbessen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.