RobN Geplaatst: 4 september 2019 Geplaatst: 4 september 2019 (aangepast) De eerste little gems geoost, flink gegroeid in de vakantie. En smaakten heerlijk, lekker knapperig. 4 september 2019 aangepast door Gast Quote Onkruidmanager 1.0
Patrijs Geplaatst: 4 september 2019 Geplaatst: 4 september 2019 (aangepast) Die zien er lekker uit. 4 september 2019 aangepast door Gast Quote De moestuin van Patrijs
Luig81 Geplaatst: 8 september 2019 Geplaatst: 8 september 2019 Wat tomaatjes , pepers, 1 paprika en wat fruit Quote
prettig gestoord Geplaatst: 9 september 2019 Geplaatst: 9 september 2019 Paprika’s, 11.9kg Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Mellie Geplaatst: 11 september 2019 Geplaatst: 11 september 2019 Duitse aardappel teufelshorn. Had 1 knolletje gekocht op reclaim the seeds uit nieuwsgierigheid. Had nl eigenlijk geen plek. Heb het toen in een zak met potgrond gezet en in een hoekje half onder een stoel.... Vind ik toch geinig. Benieuwd hoe die smaakt. Quote
Tanja65 Geplaatst: 12 september 2019 Geplaatst: 12 september 2019 Eerst stond mijn olijfkomkommer maanden zielig weg te kwijnen. Toen ging hij opeens toch nog groeien. En kijk dit nou! En er hangt nog veel meer aan, en hey het wordt ook nog redelijk warm. Wie weet. Ik vind m trouwens zo uit het vuistje, wat ik had gehoopt te kunnen doen, niet zo lekker. Maar als roerbakgroente is hij heerlijk! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Grork Geplaatst: 16 september 2019 Geplaatst: 16 september 2019 Spinazie vanavond! Als toetje deze heerlijk ruikende 2 persoons Cantaloupe Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
roeier Geplaatst: 17 september 2019 Geplaatst: 17 september 2019 Dit jaar voor het eerst Tromboncino d'Albenga, die lange courgette die bij de muskaatpompoenen hoort. Ben ik tevreden over, en de vormen zijn grappig: Quote
jootje Geplaatst: 17 september 2019 Geplaatst: 17 september 2019 Mooi, die pompoen, Roeier. Had hem vorig seizoen...werd wat minder krom als die van jou, maar ook zo'n bol buikje! Hier wat oogst van de laatste paar dagen... s Quote
sluipwesp Geplaatst: 17 september 2019 Geplaatst: 17 september 2019 Vandaag het een en ander geoogst. De druiven van binnen en de appel en peer van buiten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 september 2019 Geplaatst: 22 september 2019 Lekkere peren Jo!Mijn komkommer in de kas geeft nog vrucht en zo ook de paprika enz. Tomaten zijn de Dark Galaxy’s. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mellie Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Dit is de frambozenoogst die ik heb kunnen redden. Ik ben steeds ontzettend nieuwsgierig hoeveel frambozen wij kunnen oogsten, maar dat lukt nooit door de veelvraatjes hier. Dit is 230 gr excl bord. De kleine tuinopzichter heeft tijdens het plukken ruimschoots het drievoudige opgegeten. Dat betekent dat ik wel 1 kg frambozen om de 2 dagen kan oogsten. Nooit 1 framboos over om jam oid mee te maken Er hangen nog pirkkomkommers in de kas en de peperoogst is mega masallah. Volgend jaar meer paprika en minder peper. Quote
jootje Geplaatst: 30 september 2019 Geplaatst: 30 september 2019 Om morgen te eten, goldbal...boterknollen, of zoals wij ze noemen: Soester Knollen En pompoentjes! Quote
Mellie Geplaatst: 7 oktober 2019 Geplaatst: 7 oktober 2019 Deze had zich verstopt óver hek heen langs het water! paar kleintjes ook. Hangt meer, maar geen tijd voor. Misschien einde van de middag. Er hangen nog veel komkommertjes in diverse afmetingen en heeeeel veel pepers... Quote
Mellie Geplaatst: 8 oktober 2019 Geplaatst: 8 oktober 2019 2 yoghurt emmers zeer vol geplukt voor sambal Quote
RobN Geplaatst: 9 oktober 2019 Geplaatst: 9 oktober 2019 Mijn eerste 2 paksoi die een keer niet zijn opgegeten door aardvlo slak of rups. Op wwt bladschade na dan. Blad vind ik minder lekker. Lekkere roerbak met worteltjes en ui en knoflook uit eigen tuin allemaal. Quote Onkruidmanager 1.0
Grork Geplaatst: 9 oktober 2019 Geplaatst: 9 oktober 2019 De allerlaatsten mogen binnen afkleuren. Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
jootje Geplaatst: 14 oktober 2019 Geplaatst: 14 oktober 2019 Nog nooit had ik zulke prachtig rechte witlof pennen! Er staan er nog veel meer, maar deze vijf vast mee naar huis genomen! Enne....bloemetjes! Mooi he, Jet? Quote
Mellie Geplaatst: 25 oktober 2019 Geplaatst: 25 oktober 2019 Mega frambozen versus de normale. Helaas zijn ze al opgegeten door hongerige wolven. Anders had ik een beter foto gemaakt. Quote
acpronk Geplaatst: 25 oktober 2019 Geplaatst: 25 oktober 2019 Een zak zoete aardappels, emmer chayotes, 2 paprika's uit de koude grond en een selderij. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 27 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2019 Zo 1x in de week nog leuk wat tomaatjes: Nog een paar emmers kweeperen(/appels) En mooie (lekkere...) pompoenen! O.a. de kakaï van Jootje! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.