Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oh wow, het water loopt in mijn mond. Laat je nog wat over voor de laatkomers Appelvrouw

Bij mij staat de cake nu in de oven, ruikt lekker en het "komliksel" was smaakte ook best

Geplaatst:

Ik neem ook nog een flesje van mijn cassiswijn mee die ik van de zomer heb gemaakt.Om te proeven..een streekrecept. Zal geen sterke alcoholpercentage zijn want ik had het recept niet goed begrepen en de wijn met bessen verhit tot 80 graden. Gelukkig kwam er na afkoelen nog wat eau de vie bij. Misschien kan Henk meten?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Casiswijn, dat klinkt heel lekker en bijzonder Appelvrouw. Ik heb in Turkije ooit bramenwijn geproefd. Die was in ieder geval stinkend lekker.

En dat brood Anna! Jij hebt daar echt talent voor zeg.

Ik bak zaterdag, of misschien zelfs zondagochtend pas. Wil het risico minimaliseren dat er al aan geknaagd wordt voordat het de mtfd bereikt (niet in t minst door ondergetekende overigens hoor)

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ik neem wraps mee minstens twee soorten 1 met tonijn 1 met groente misschien nog een derde soort. Een pak ICE tea. en als ik mij beter voel vind ik het nog wel leuk om iets van gebak te maken. Maar dat hangt af van hoe snel ik van deze griep afkom. Voor jorieke neem ik zout mee.

Geplaatst:
Ik ga zaterdag pas bakken anders groeit er denk ik wat pluis op.

Met de broden komt dat allemaal goed, bij -18C doen die pluisjes het niet zo goed

Wat is vroeg appelvrouw? Ik blijf in elk geval tot het casiswijntijd is

Is goed Ciska! Heb je anders wat foto's (telefoon?) dat maakt het probleem wat zichtbaarder.

Dank Charly!

Geplaatst:

Ik wilde het niet eerder verklappen voor als het toch niet door zou gaan... maar... Ik heb mooi weer voor jullie besteld en de bestelling is gelukt!

Heel veel plezier in het zondagse zonnige Zelhem!

Geplaatst:

Thanx Erny

Anna, foto's van misbaksels?......ik ga toch geen foto's nemen als mijn broodjes zijn mislukt die gaan rechtstreeks de kliko in...

Maar vind het idee van Angela wel erg goed.....een workshop broodbakken...

Geplaatst:

hallo,

Sorry op de valreep Voor Jorieke en Joep: geleisuiker en gewone suiker

Neem als drinken me 1,5 l appelsap

groetjes Claudia en tot zaterdag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...