hansm Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik vindt de inhoud van de Carrousel ook wel verzendkosten als pakket waard, zit best veel inen als doosje is gewicht verpakkingen enzv niet belangrijk meer dan kan er van alles veel meer in en bvook bonen, mais enzo grote zaden waarnu bijna geen plek voor is.Ik ben wel ervoor om gewoon naar doos en dus verzendkosten 6.75 overtegaan er zit zoveel leuks in dat het deze kosten ruim waard is dan kan er gelijk ook grotere hoeveelheid aan 12 soort in waardoor mensen weten dat daar ruim van te pakken is, ik kon dat afgelopen x niet doen omdat envelop al bol stond. Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 ja en je kunt het pakketje volgen, ook niet gek. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jooze Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Vindt ik ook een prima idee, maar misschien dat er mensen zijn die het niet zien zitten inverband met de kosten. Ik weet alleen niet, hoeveel het nu kost. Nadeel is wel dat je hem echt moet wegbrengen en ontvangen. dus er gaat wel meer tijd inzitten. Bij mij leveren ze wel af bij buren als iuk niet thuis ben, maar dat is niet bij iedereen. Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Lisa Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb de envelop gisteren ontvangen. Het is gelukt om er nog wat bij te doen, maar het ging niet heel gemakkelijk. Ik heb trouwens een ideetje wat betreft het verzenden. Op https://dhlforyou.nl/ kan je een pakketje verzenden voor 4,50 of 4,95 afhankelijk van de grootte.Het duurt alleen iets langer voordat je het heb, namelijk 2-3 werkdagen, maar je kan het net zoals bij PostNL ook traceren.Je kan hier http://locator.dpst.dhl.com/Partners/DHL2/SearchForm_nl-NL.aspx?Country=NL kijken of er een servicepoint er bij je in de buurt zit. Dus ik ga denk ik naar een servicepoint in Lelystad (er zitten er drie) en dan ga ik kijken of ze het kunnen versturen voor 4,50 (dat is het tarief voor pakketjes die door de brievenbus heen passen) of dat het 4,95 kost (voor grotere pakketjes tot 10 kg). http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Thessa Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 prima hoor laten we het zo...met evt grotere doos ben zo benieuwd zit te trappellen....en de zaden die ik over heb liggen al klaar kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
jasmin Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Handig te weten. Er zit een punt vlakbij... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Koert Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Dus ik ga denk ik naar een servicepoint in Lelystad (er zitten er drie) en dan ga ik kijken of ze het kunnen versturen voor 4,50 (dat is het tarief voor pakketjes die door de brievenbus heen passen) .Zelf geen problemen om de kosten voor een pakket te betalen, blijft nog steeds voordelig en de moeite waard.Maar waarom zou je een pakketje wat door de brievenbus past per pakketpost versturen? Verkwisten van geld vind ik weer een ander ding!(of is het zo dat je minder kans hebt dat het pakket kwijt raakt?) Dat een pakket er wat langer over doet vind ik geen probleem, maar DHL gaat het niet worden hier, ben al lang blij dat we in dit dorp een postkantoor(TJE)hebben! Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Dat lijkt me duidelijk Koert het gaat amper meer door de brievenbus bij mij accepteerde ze dat niet en moest ik al 6,75 betalen, en een pakket heeft voordelen dat je tot 10 kilo zaad erin kan gooien dat de grote zaden dan ook passen en dus assotrtiment breder wordt dat je er lekker veel van 1 soort in kwijt kan, dan weet je dat je ruim kan pakkenik weet dat sommige mischien 6,75 veel geld vinden maar het is het waard omdat er echt veel inzit en leuke dingen en dit alleen maar kan verbeteren waneer het standaard een doosje wordt.Het uit de orginele verpakking halen en in gripzakjes vindt ik ook niet handig zo gaat de info op de zakjes verloren, en dat uit orginele verpakking halen zou niet nodig wezen waneer het gewoonstandaard een doos is. Players only love you when they're playing.
geedee Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Een zakje zaad in de winkel kost hier al vaak 2,95 en dan heb je alleen maar 100 kroppen sla of zoiets......dus dan vallen die 7 euro echt wel mee
hansm Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Lees even het topic door dan vindt je het antwoord. Players only love you when they're playing.
Akibimi Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 25 pagina;s lezen is me net ff teveel....Maar ik ga er dan maar vanuit dat het niet kan, jammer
Jooze Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Je moet een half jaar actief lid zijn op het forum dan mag je meedoen.. Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Akibimi Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Ow ok, dank je Jooze! Je moet een half jaar actief lid zijn op het forum dan mag je meedoen.. jammer dan gaat het voor mij dus niet op....
Helly Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Ow ok, dank je Jooze! Je moet een half jaar actief lid zijn op het forum dan mag je meedoen.. jammer dan gaat het voor mij dus niet op....Je kunt ook in het topic vraag en aanbod zaden ruilen met andere leden. Dat is vrijblijvend voor iedereen. Good things come in small packages
hansm Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Nuja volgens mij is dan 1 van de regels, maar als het doorlezen teveel moeite is Players only love you when they're playing.
Frank vwl Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Ik heb het pakket inmiddels ontvangen en ben erg blij met het resultaat Ik had niet echt iets nodig maar er zaten toch hele interessante dingen bij voor mij Het is inmiddels een binnenste buiten gekeerde gourmet verpakkingsdoos van Lisa geworden met daarin de enveloppe en nog wat lsose zakjes denk ik, ik ga proberen het allemaal in die enveloppe te krijgen maar dat gaat nooit lukken Die extra kosten voor een pakketje vallen toch best mee en je krijgt er iets leuks voor terug. Nu gaat de enveloppe naar Jos denk ik? dan pm ik die even voor het adres
Koert Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Dat lijkt me duidelijk Koert het gaat amper meer door de brievenbus bij mij accepteerde ze dat niet en moest ik al 6,75 betalen, ...................etc.Ik snap wat je bedoeld Hans ik geef ook aan dat ik daar geen moeite mee heb, maar wel even goed lezen wat ik schrijf he Lisa schrijft namelijk dat ze eventueel pakketpost wil gebruiken a 4,50 voor een pakketje wat WEL door de brievenbus past, waar ik de laatste keer volgens mij rond de 2 euro aan postzegels voor moest betalen...dat snap ik dan niet! Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Oke, mischien moeten we vaker in dit topic een poll doen dat er een beslissing valt door meeste stemmen dat lijkt me eerlijk, bij een voorstel over verandering rondom Carrousel envelop.Ik heb nooit het idee dat er uiteindelijk een beslissing valt in dit topic.zo van overgaan op doos tnt 6,75 voor carrousel ja of nee Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 @Koert: zoals je je al afvroeg, zijn die pakketjes dan inderdaad te traceren. Maar om daar nou zoveel extra voor te betalen... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Precies Jorieke! @ Hans: Ik weet niet hoe je zo'n poll opstelt, maar heel simpel : Is er iemand op tegen als we de envelop vervangen door een pakketje? Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ongetwijfeld is er iemand tegen, dat geeft ook niet mij gaat het erom dat een x dan een beslissing valt door meeste stemmen. Players only love you when they're playing.
Frans Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik doe wel niet mee maar ik heb eens op de site van TNT gekeken . Het maximum formaat voor briefpost is 38 x 26,5 x 3,2 cm. Dat is een inhoud van ruim 3,2 liter ! Als je een beetje 'slim' verpakt kun je dus heel wat zaad verzenden voor het relatief laag bedrag van briefpost. http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/ http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/ -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
hansm Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Volgens mij is de maximale maat doos al in gebruik, en stond die bij mij al te bol om doorbrievenbus te gaan. Players only love you when they're playing.
freggel Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Als de boel niet (goed) meer door de brievenbus past, dan ben ik voor een doosje dat via de pakketpost verzonden wordt. Is minder proppen en ik heb zelf ook nog een aantal zakjes die erbij kunnen. Ik heb dus niks tegen pakketpost. blog/freggel/
Aanbevolen berichten