Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb er ook wel schik van!

@ Eva: Rare reacties??? als jij nou gewoon even je straatje sneeuwvrij houdt daar in het noorden, dan zijn we wel uitgediscussieerd tegen die tijd dat er bij jullie geen sneeuw meer valt!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Twee weten hoe het echt zit

mmm, dat is nou net het probleem Hans, een van ons weet het dus blijkbaar niet, anders hoefden we er niet over te discussiëren

en echt grappig vindt ik het helaas niet.

(Dat is zeer spijtig dan, maar wat vindt je er niet grappig aan? Dat je alweer (eerder door Jet!)vergeleken wordt met een oude mopperkont op een balkon of dat je weer eens geen gelijk van me krijgt??

Geplaatst:

Wat zegt het spreekwoord weer?

De waarheid komt uit een kindermond

Sorry,

De waarheid komt uit een jong-volwassene mond

PS ze moeten samen gaan optreden de Nieuwe Mounties

Geplaatst:
:lol:

Tsja, je hebt kinderen, pubers, jong-volwassenen, volwassenen én 'volwassen' mannen die nog steeds een beetje kind zijn

Die Rantje,

Dierf het zelf niet te benoemen...

Moet kunnen beetje kinderachtigheid op zijn tijd

Geplaatst:
Ik heb er ook wel schik van!

@ Eva: Rare reacties??? als jij nou gewoon even je straatje sneeuwvrij houdt daar in het noorden, dan zijn we wel uitgediscussieerd tegen die tijd dat er bij jullie geen sneeuw meer valt!

woooot! zoek je ruzie rare ouwe knorrepot!?

btw, mijn paadje is al schoon, het sneeuwt al lang niet meer en jullie zijn blijkbaar nog niet klaar

Geplaatst:

We kunnen 2 plastic zakken maken met die onderverdeling per zaadsoort(blad, kruiden enz...) die er nu al in zit...en dan 1 zak voor de gekochte zaden en 1 zak voor de zelf gewonnen zaden....dan kan iedereen naar believen uitzoeken.

Is dat wat?

Geplaatst:

Zou ik hem misschien ook nog eens mogen,maar niet meteen nu ik weet niet hoeveel plaats ik nog heb xd

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
Zou ik hem misschien ook nog eens mogen,maar niet meteen nu ik weet niet hoeveel plaats ik nog heb xd

De lijst wordt in principe na iedere ronde gewoon weer gevolgd, hij is nu bij Dennis en daarna gaat hij naar Helly, de volgende op de lijst ben jij alweer. Als jij hem liever wat later wilt lijkt me dat niet zo'n probleem, geef het even door aan Jorieke dan, die kan je zo een paar plaatsjes opschuiven, evt. te combineren als de doos bij jou in de buurt is, bv.Jos,geedee of Margareth.

Geplaatst:

Anders moet helly mij binnenkort gewoon een mail sturen en dan zal ik dan kijken of het te vroeg is.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Prima opmerking van Koert.

In de eerste ronde heb ik ook samen met Geedee afgesproken.

Het kan ook best met z'n vieren.

Levert een behoorlijke tijdsbesparing, scheelt een hele boel porto en is nog gezelliger ook.

mvg.

Jos

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...