Jeroen76 Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Mee eens en als het een nek aan nek race zou worden dan kan dat net het verschil maken natuurlijk Quote
hooijpost Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 2106 gram, schoon aan de haak. https://youtu.be/dncrhxI4j4o Aan de organisator van deze competitie, stuur mij een pb met je adres, dan stuur ik als dank voor het organiseren deze UI naar je toe. Quote
Erny Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 (aangepast) En opeens heb ik alle hoop op een overwinning verloren... 6 augustus 2018 aangepast door Gast Quote
Charly Geplaatst: 5 augustus 2018 Geplaatst: 5 augustus 2018 Weeeeeuw! Wat een super-ui!!! Quote wees bevriend met kleine dingen
Ciska Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 En opeens heb ik alle hoop op een overwinning verloren... Hier nog een.....een kilo kon ik misschien nog net halen, maar 2 kilo?.....ben bang dat ik mijn verlies moet nemen Maar wat een knoeperd Quote
hooijpost Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 RECTIFICATIE Helaas heb ik een fout gemaakt met wegen (iets met weeg units). In het YouTube filmpje hieronder leg ik uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Mijn UI is geen 2 kilo! https://youtu.be/fvVIVzPyspg Quote
Erny Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Joepie, we zijn misschien nog in de race. De Units kun je rechts naast de getallen zien. Op de stand die je nu gebruikt, de grammen, zie je helemaal rechts onderin een kleine "g" staan. Leuk dat je het even met een filmpje uitlegt. Quote
Ciska Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Er is weer een sprankje hoop jeeeeeeeeeeehhhhhhj Quote
Erny Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Behalve dat ik dus echt niet kan inschatten hoe groot een ui van een kilo is... Heb twee kleinere geoogst, 331 en 333 gram. Maar heb dan niet het idee dat de grootste minstens 3x zo groot is helaas... Quote
Ciska Geplaatst: 6 augustus 2018 Geplaatst: 6 augustus 2018 Die van mij moeten echt nog even drogen...... Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Ui nummer 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 RECTIFICATIE Desalniettemin nogmaals Quote
annaelizabeth Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Ik kom waarschijnlijk ook niet verder dan 370 gram.Niet erg.Ik moest de grootste kanshebber verwijderen om deze kanjertoegang tot de wortelen te verlenen. Er zijn nog wel een aantal die groeien, maar die laat ik lekker tot volle wasdom komen.Ik ben namelijk ook heel tevreden over de smaak van de uien. dan maar na 31 augustus toch? Quote
HuubvG Geplaatst: 7 augustus 2018 Geplaatst: 7 augustus 2018 Nee niet erna. Uiterlijk op 31 augustus, voor 1 september. Quote
TomP Geplaatst: 8 augustus 2018 Geplaatst: 8 augustus 2018 Mijn eerste inzendingen al denk ik meteen ook mijn grootsten... 1. de cone head 2. de voetbal Moet ook zeggen dat het zaaien van uien me heel goed beviel. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 9 augustus 2018 Geplaatst: 9 augustus 2018 Hier veel te droog geweest en al maanden geen regenwater meer. Dit is er toch nog van gekomen : Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
RobN Geplaatst: 9 augustus 2018 Geplaatst: 9 augustus 2018 Bij mij niet zo gelukt helaasUploaden foto lukt niet maar 205 gram Quote Onkruidmanager 1.0
annaelizabeth Geplaatst: 14 augustus 2018 Geplaatst: 14 augustus 2018 Nee niet erna. Uiterlijk op 31 augustus, voor 1 september.Sorry, ik bedoelde dat ik dan de voorkeur geef aan consumptie boven voortijdig uit de grond halen om te kijken of ik nog een zwaardere heb. Quote
HuubvG Geplaatst: 14 augustus 2018 Geplaatst: 14 augustus 2018 Nog even desbetreffend bericht doorgelezen en ja, ik snap het. Quote
Bit Geplaatst: 15 augustus 2018 Geplaatst: 15 augustus 2018 Hier 2 weken weg geweest. Had de potten met mijn 3 overgebleven uien in de zon, droog onder een afdakje weggezet om te drogen en te kunnen 'oogsten' na mijn vakantie. Dat gisteren gedaan. Nog niet gewogen. Quote
Bosbrandje Geplaatst: 16 augustus 2018 Geplaatst: 16 augustus 2018 Wauw die van 2 kilo Hier mijn eerste inzending: Ik ben erg tevreden over mijn resultaat en ik hoop dat de uien ook goed smaken Quote “To plant a garden is to believe in tomorrow.”― Audrey Hepburn
ADOPEG Geplaatst: 17 augustus 2018 Geplaatst: 17 augustus 2018 Bij het drogen blijkt het een bijzondere ui; een soort van tweeling, maar uit een zaadje, met een wortelgestel. De buitenste schillen zaten ook aan elkaar vast. 828 gram. Quote ~ Vita rosa est ~
HuubvG Geplaatst: 17 augustus 2018 Geplaatst: 17 augustus 2018 Had ik ook bij een paar uien. Ergens in de groei deelt de ui zichzelf zeker in een gespleten persoonlijkheid geval? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.