Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja inderdaad tijd om een knoop door te hakken. Lie zijn rijbewijs is vanaf vandaag verlopen, ik rij geen lange routes. Er is nog geen zicht op een nieuw bewijs. Dus helaas komen wij niet. Ik zal iedereen met wie ik geruild heb even een eigen berichtje in hun topic of pb geven. Jullie heel veel plezier en zon gewenst die dag

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Howdy,

Weet niet of ik er al bij sta, maar ik kom weer met Goudvis mee, en pup komt ook mee als dat in de auto past.

Gwen

Geplaatst:

Ondanks dat ik heel graag zou komen is het even nog niet zeker of het gaat lukken. Waarschijnlijk weet ik dat ook pas aan het eind van de week helaas. Iklaat het in ieder geval zo gauw mogelijk weten.

Geplaatst:

Aangezien ik sinds dit seizoen weer wat actiever ga tuinieren en (wonderlijk genoeg) morgen ineens tijd blijk te hebben, zou ik alsnog willen aanmelden voor mijn eerste moestuinforumdag.

Is er nog plek voor mij en een vriendin die graag mee wil? Het is namelijk nogal een last-minute aanmelding.

--------------------------------------

Django

Geplaatst:

Het wordt een lekker weertje morgen. Ook dat zal helpen voor een hele fijne dag die ik iedereen die naar Zelhem gaat, toewens!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Veel plezier!!! Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn. Ben heel benieuwd hoe het er nu bij jorieke uitziet.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...