Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daslook heb ik wel voor je, en menthe piperita heb ik ook wel. Ik kook ook regelmatig middeleeuws, leuk! Met Yule hadden wij middeleeuwse gans, die was echt heerlijk!

Geplaatst:

Qua logistiek: ik las dat je regelmatig in de buurt van Deventer komt, maar ik kan eventueel ook spullen heen-en-weer brengen (tenzij ik een half oerwoud aan houtblokken moet transporteren, maar ik rij naar de MTFD waarschijnlijk weer in een oude stationwagon dus kan wel wat aan). Ik werk namelijk in Sliedrecht en woon in Gouda, dus ik kan best 's avonds even wat ophalen en later weer droppen.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Goed plan

Zal nog in pb ff contacten.

Moet nog wat meer mensen contacten. Het is gewoon enorme gaos geweest met die enorme wonden. Eindelijk is alles weer genezen dus kan mijn hoofd ook weer normaal gaan draaien

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Heb vanmiddag gekeken, maar dat roomse was kervel en geen kamille ....en de kervel laat nog geen teken van leven zien. Ik heb zaden van Maria distel en van Verbascum (gele toorts) heb je daar belangstelling voor? Verder heb ik de echte kamille voor je opgepot en wat zaailingen van Daslook....

Geplaatst:

Ik ga van de week oppotten. Wil jij nog mentha piperita? Dan steek ik daar een stuk voor je af. Daslook krijg je al zag ik.

Geplaatst:

We kunnen niet komen. Sorry voor de lievevrouwebedstro en de rozemarijn. Ik denk niet dat we elkaar later in het jaar zullen treffen, ik hoop dat iemand anders ze voor je heeft.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik was ook helemaal verrast met een fles mede kersen wijn! Wauw!

Heb Goldfish een potje kruidenzoutpasta meegegeven. Ik gebruik het, zoals je normaal bouillonpoeder zou gebruiken. Het is bremzout hoor, daardoor blijft het goed.

Heel erg bedankt voor de spontane verrassing. Ik zie uit naar een mooie zomeravond en een glaasje!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

O, heerlijk Vikingbloed,zoals het ook wel genoemd wordt. Ik heb nog een op de fles staan, die dagelijks nog even een bubbel geeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...