appelvrouw Geplaatst: 22 januari 2018 Geplaatst: 22 januari 2018 Je krijgt ook oerprei van mij en staat niet in je lijstje. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 Kan je voor mij honing meenemen ? Ben heel benieuwd naar jouw honing Quote
Nasuada Geplaatst: 28 januari 2018 Geplaatst: 28 januari 2018 Ik heb belangstelling in een potje honing, ik heb zo snel niet iets wat op jou lijst staat, maar wellicht staat er iets op mijn lijstje waar ik je blij mee kan maken. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Indy Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Daslook heb ik wel voor je, en menthe piperita heb ik ook wel. Ik kook ook regelmatig middeleeuws, leuk! Met Yule hadden wij middeleeuwse gans, die was echt heerlijk! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 2 februari 2018 Auteur Geplaatst: 2 februari 2018 Zal in de loop van volgende week weer even alles bijwerken. Momenteel even uit de running wegens zieke woef Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Goldfish Geplaatst: 3 februari 2018 Geplaatst: 3 februari 2018 Qua logistiek: ik las dat je regelmatig in de buurt van Deventer komt, maar ik kan eventueel ook spullen heen-en-weer brengen (tenzij ik een half oerwoud aan houtblokken moet transporteren, maar ik rij naar de MTFD waarschijnlijk weer in een oude stationwagon dus kan wel wat aan). Ik werk namelijk in Sliedrecht en woon in Gouda, dus ik kan best 's avonds even wat ophalen en later weer droppen. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 1 maart 2018 Auteur Geplaatst: 1 maart 2018 Goed plan Zal nog in pb ff contacten.Moet nog wat meer mensen contacten. Het is gewoon enorme gaos geweest met die enorme wonden. Eindelijk is alles weer genezen dus kan mijn hoofd ook weer normaal gaan draaien Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Ciska Geplaatst: 1 april 2018 Geplaatst: 1 april 2018 Heb vanmiddag gekeken, maar dat roomse was kervel en geen kamille ....en de kervel laat nog geen teken van leven zien. Ik heb zaden van Maria distel en van Verbascum (gele toorts) heb je daar belangstelling voor? Verder heb ik de echte kamille voor je opgepot en wat zaailingen van Daslook.... Quote
Indy Geplaatst: 2 april 2018 Geplaatst: 2 april 2018 Ik ga van de week oppotten. Wil jij nog mentha piperita? Dan steek ik daar een stuk voor je af. Daslook krijg je al zag ik. Quote
appelvrouw Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 We kunnen niet komen. Sorry voor de lievevrouwebedstro en de rozemarijn. Ik denk niet dat we elkaar later in het jaar zullen treffen, ik hoop dat iemand anders ze voor je heeft. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Ik kan wel rozemarijn voor je stekken maar dan moet ik dat nu nog ff snel doen, dus dan hoor ik het graag. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Ik heb nog een laurier voor je.Die engelwortel ik zit te wachten op zaailingen die boven komen maar heb ze nog niet gezien dus is ovb.Wanneer breng jij de spullen naar Jorieke? Quote
Stan Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Zaailing Dragon heb ik wel voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Claudy Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Hallo,Zag dat je de mogelijkheid hebt om naar Vreeken te gaan, mocht je dat lukken nog dan graag je reactieGroetjes Claudia Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Geplaatst: 12 april 2018 Vanavond komt de taxi dus alles wat nog lukt dat lukt draadje dus verder gesloten Zal nog even wat pbs de deur uit gooien Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Geplaatst: 12 april 2018 Denk dat alles klaar staat. Nog wat extra rommeltjes erin gedaan voor op tafel Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Goldfish Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Taxi Goldfish neemt ze mee naar Zelhem. Jullie krijgen mooie spullen! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Geplaatst: 12 april 2018 erg veel spullen van of bijenkots of gefermenteerde bijenkots Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 16 april 2018 Geplaatst: 16 april 2018 Hey, wat een verrassing ......het potje honing. dank je wel super attent van je. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 16 april 2018 Auteur Geplaatst: 16 april 2018 Geen punt Zullen vast wel ooit nog wat te ruilen hebben Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Charly Geplaatst: 16 april 2018 Geplaatst: 16 april 2018 Ik was ook helemaal verrast met een fles mede kersen wijn! Wauw! Heb Goldfish een potje kruidenzoutpasta meegegeven. Ik gebruik het, zoals je normaal bouillonpoeder zou gebruiken. Het is bremzout hoor, daardoor blijft het goed. Heel erg bedankt voor de spontane verrassing. Ik zie uit naar een mooie zomeravond en een glaasje! Quote wees bevriend met kleine dingen
Indy Geplaatst: 16 april 2018 Geplaatst: 16 april 2018 O, heerlijk Vikingbloed,zoals het ook wel genoemd wordt. Ik heb nog een op de fles staan, die dagelijks nog even een bubbel geeft. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 16 april 2018 Auteur Geplaatst: 16 april 2018 Vikingen vangen en uitknijpen boven een gistingsfles is ook een zwaar beroep. Maar iemand moet het doen cheers Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.