Jorieke123 Geplaatst: 9 september 2018 Geplaatst: 9 september 2018 Dat er maar extra veel taart staat die dag... op de koffie&koek-tafel Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Niet jarig maar ik wil wel graag komen, plus 1 voor mijn wederhelft.Ook wel een beetje spannend, ik ken niemand. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 september 2018 Auteur Geplaatst: 10 september 2018 Ik zet je erop,en komt goed! Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Top! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Claudy Geplaatst: 12 september 2018 Geplaatst: 12 september 2018 Hallo,Leuk ik doe mee. Groetjes Claudia Quote
Spitskool Geplaatst: 16 september 2018 Geplaatst: 16 september 2018 Ik ben ook klaar voor en toe aan een uitje, dus ik ben er bij. Ontzettend veel zin in! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 september 2018 Auteur Geplaatst: 16 september 2018 Je staat erbij Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Ik ben ook een plus 1 neem een chauffeur mee Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Kibas Geplaatst: 20 september 2018 Geplaatst: 20 september 2018 Ik doe niet mee helaas. Het gaat fysiek momenteel minder goed. Ik wens iedereen een hele leuke dag toe en hoop er in het voorjaar wel weer bij te kunnen zijn! Quote
weknow Geplaatst: 21 september 2018 Geplaatst: 21 september 2018 Na 1,5 jaar weer de kans om erbij te zijn en een aantal mensen weer eens te ontmoeten. 300 km rijden en dan nog 300 terug is wat ver...maar we hebben in de Achterhoek een natuurhuisje gehuurd voor een week en de MTFD valt daar in....dus kom ik zeker een paar uurtjes. Alleen zal het wat moeilijk zijn om grotere dingen mee te nemen...moet even gaan kijken hoe en wat dan het beste kan. Kijk er ook weer zeer naar uit! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 september 2018 Auteur Geplaatst: 21 september 2018 Ik zet je erbij Quote
Goldfish Geplaatst: 21 september 2018 Geplaatst: 21 september 2018 Super om te horen dat je komt Weknow !!!! Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 september 2018 Geplaatst: 21 september 2018 Ja echt fijn Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 21 september 2018 Geplaatst: 21 september 2018 Dank jullie wel! Ik kijk er ook naar uit. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Reimink Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Wij, Rebecca en Mark (Broertje van Jorieke), zijn er ook weer bij! * Die van de hortensia uitdeel sessie vorige keer * Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Kunnen jullie meteen de zaden van Denieuwetuin.be ook meenemen eind van de dag. Dan is ook duidelijk dat die echt niet allemaal voor mij alleen waren Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Ik doe ook mee... Wat leuk, Yuras, dat je er ook weer bent! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Yuras Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Wat leuk, Yuras, dat je er ook weer bent! Quote
Indy Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 Een hele fijne moestuinforumdag allemaal. we hopen er in het voorjaar weer bij te zijn. Quote
Charly Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 Jammer dat je er niet bij bent Indy. Voorjaar beter! Dag is prachtig kraakhelder aangebroken. We zitten ‘bijna’ in de auto om te vertrekken. Zin! Tot zo allemaal! Quote wees bevriend met kleine dingen
A.M. Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 Ik kom wellicht ook nog even kort langs als ik in de buurt ben. Ik zal de eet en drinktafel met rust laten omdat ik zo laat ben met aanmelden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.