Goldfish Geplaatst: 18 september 2018 Auteur Geplaatst: 18 september 2018 Dan gaat Grootmoeder n3 (de laatste) naar Jorieke123. Ik kijk nog wel in jouw lijstje. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2018 Geplaatst: 18 september 2018 Ik heb niet echt een lijstje gemaakt deze keer, of je moet die van vorige jaren nog bekijken. Vraag maar en wie weet heb ik het Edit: al zou je toch zeggen dat ik wel wat spandraad zou moeten kunnen leveren Maakt het uit welke kleur/dikte? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 19 september 2018 Geplaatst: 19 september 2018 Je krijgt van mij meloenzaden Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 20 september 2018 Auteur Geplaatst: 20 september 2018 Ik heb niet echt een lijstje gemaakt deze keer, of je moet die van vorige jaren nog bekijken. Vraag maar en wie weet heb ik het Edit: al zou je toch zeggen dat ik wel wat spandraad zou moeten kunnen leveren Maakt het uit welke kleur/dikte? Spandraad is welkom: ik zoek een stuk van een meter of 16 a 17, groen en vrij dik (laat nog weten hoe dik t draad is dat er nu hangt, denk iets van 2.5mm) omdat ik een extra spandraad ga aanbrengen in een bestaande fruithaag. Maar ook dunnere stukken van een meter of 5 zijn welkom die geschikt zijn voor frambozen zijn welkom, kleur is dan niet belangrijk. Quote
Goldfish Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 @ Jorieke, mag ik anders het spandraad inruilen voor een X-aantal P7 potjes ? Doen het altijd goed bij mij op het complex wanneer men weer dingen aan het zaaien is voor onze voorjaars/stekjesmarkt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Alles mag Ik heb VEEEL (echt VEEEL) van die potjes, dus hoeveel wil je er? Doe vooral niet zuinig. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 Veel P7 is erg welkom en ik heb genoeg laadruimte dus.... het mogen er best twee of drie honderd zijn als je er echt vanaf wil, of een vuilniszak vol. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Top! Dan zijn er nog steeds VEEL Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 23 september 2018 Geplaatst: 23 september 2018 Ik ben ook wel geïnteresseerd in jouw zeldzame aardbeien. Heb je nog Driope, Amphitrite en Melia? Zie je iets op mijn lijstje ter ruil? Quote
Goldfish Geplaatst: 23 september 2018 Auteur Geplaatst: 23 september 2018 @ Anna, ik vrees van niet want ik heb meestal maar 2 of 3 stekken per soort genomen, een enkele keer 4. Even geduld dus totdat ik op mijn tuin geweest ben deze week, maar ik beloof dus niks. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Vincent: we hebben nog wat spandraad liggen, niet groen, wel in verschillende diktes (2,5 mm en 1,5 gok ik). Die dikkere variant is er dan nog in 2 opties: bijna niet buigbaar en wel redelijk buigbaar Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Vincent: we hebben nog wat spandraad liggen, niet groen, wel in verschillende diktes (2,5 mm en 1,5 gok ik). Die dikkere variant is er dan nog in 2 opties: bijna niet buigbaar en wel redelijk buigbaar Jorieke, als Vincent zijn stuk heeft uitgezocht heb ik wel belang bij de dikkere variant Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 28 september 2018 Auteur Geplaatst: 28 september 2018 @ Spitskool/Mellie, Appelvrouw, Ciska: jullie bestellingen bij eetbaargoed.nl zijn vandaag in uitstekende conditie gearriveerd! Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Mooi zeg, bedankt Goldfish! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Prettig gestoord: helemaal goed hoor. Er is genoeg voor iedereen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Hi Goldie,Had iemand zich al gemeld voor je boomtomaat? Zo niet geven wij hem graag een liefdevol thuis. Mijn Zuid-Amerikaanse lief is dol op die vruchten, die hem aan thuis doen denken. Zeg maar wat je ervoor terug wilt. Kan ook ruilen tegen wat varkensgehakt? Dat heb ik dan wel pas in nov, en kan ik voorjaars Mtfd voor je meenemen. Gewoon geld kan trouwens natuurlijk ook! Quote wees bevriend met kleine dingen
Goldfish Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 (aangepast) Hoi Charly, De boomtomaat is voor hem/jullie, Maar vergis je niet het is de dwerg-tamarillo en dan niet dwerg als in een kleine struik of boom, maar kleine oranje vruchten. Dus google maar voordat jij hem teleurstelt. Heb hem als zaaiiling in mei 2017 aangeschaft en heeft probleemloos (bleef in blad) overwinterd op zolder bij een raam. Zie de foto's. Wil je hem nog steeds hebben, dan komen wij altijd wel uit een ruil! Nu of de MTFD voorjaar 2019. groetjesVincent 29 september 2018 aangepast door Gast Quote
Charly Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Hi Vincent,Ja had em braaf gegoogled. Grote boom, binnen overwinteren, kleine vruchtjes. Vind het een hele mooierd, en ook heel leuk voor lief dat we een stukje van zijn thuis naar ons huis kunnen halen. Dus wil em graag overnemen. Krijg jij em wel in de auto, vraag ik me ineens af...? Quote wees bevriend met kleine dingen
Goldfish Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 Daar vind ik wel een oplossing voor, in overleg met mijn bijrijdster. Bovendien verdragen ze snoei erg goed, dus kan de boom altijd iets terugnemen. De plant geeft overigens een licht onaangename geur af, zodat je wel wat ventilatie wilt hebben op de overwinterplek. Voor 2019 of 2020 wil ik overigens kijken of ik de grootvruchtige variant (waar ik erg nieuwsgierig naar ben) kan zaaien. Quote
Charly Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Hahahah. Had de slaapkamer bedacht als overwinterplek, daar we die praktisch nooit stoken en het daar mooi licht is... Maar geen zin in slapen in de meur hoor. Hahahahah. Ik vraag even aan buurman-met-de-verwarmde kas of hij daar de winter mag doorbrengen. Lijkt me beter. Tnx voor de waarschuwing. En enorm benieuwd naar je ervaringen met de grote “tomate de arbol”. Quote wees bevriend met kleine dingen
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 september 2018 Geplaatst: 29 september 2018 Vincent ben je in staat wat vruchtjes mee te nemen voor de proeftafel? Quote
Goldfish Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 @ Angela een goed idee, maar het meest wat hangt is overrijp momenteel. Maar goed gaat op het lijstje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.