Jorg Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Jet, ik heb even geteld en dit was de 14e editie. Begonnen in 2011, daar kan ik geen topics van terugvinden trouwens. En in 2013 voor het eerst een 2e najaarseditie.Ergens, verstopt tussen de huiskamer en babbeltuin topic staan die topics. bijv. hoe-was-de-moestuindag-2011-t2264.html Quote
Wortel Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Iedereen nog hartstikke bedankt voor de leuke en de werom gezellige dag!!! Tot de volgende editie! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 (aangepast) Groepsfoto van de MTFD bezoekers 9 oktober 2018 aangepast door Gast Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Jorieke123 Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Erg tof dat Jim vanavond voor ons gekookt heeft trouwens. Ik moest nog van alles doen buiten maar had al wel even de oven aan gezet en daar staat het nu op te warmen. Jummmmmm. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 9 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2018 Haha, vooral de groepsfoto erg leuk, ik herken mezelf natuurlijk meteen, ik kijk altijd net de verkeerde kant op !Lekker Jorieke, opgewarmd bijna nog lekkerder. Dat doet me denken aan een receptentopic..enne Jim, ga je je geheim van de heerlijke pastei dan prijsgeven? En de oranjekoek? En de wraps? en de salade? en de enz... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Ja de gele bonen waren van mij. Wie heeft eigenlijk de pot ingemaakte muizenmeloentjes meegenomen? Quote
Ciska Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Vind persoonlijk de groepsfoto het mooist Ik zal deze week het recept van de oranjekoek plaatsen....en zal Jim vragen het recept van de pastei weer op te zoeken zodat ik dat weer kan plaatsen... Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2018 Ja de gele bonen waren van mij.Welke bonen waren dat Angela? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Nasuada Geplaatst: 9 oktober 2018 Geplaatst: 9 oktober 2018 Die groepsfoto.... Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 oktober 2018 Geplaatst: 10 oktober 2018 Stokspekbonen NeckargoldDie heb ik dit jaar voor het eerst maar goede opbrengst. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2018 Ok dank je wel goede opbrengst dus en ik vond ze ook heel smakelijk. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Wat ziet het er weer gezellig uit, in het voorjaar zijn we er weer bij !! Zeker omdat het lustrum is, en omdat ik al een tijd de rode omhulsel van de kaas voor Jorieke aan het sparen ben , en al weer ruildingetjes afgesproken had. Wie wilde er rozen? Want die ga ik binnenkort stekken, en dan kan ik er genoeg neerzetten. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Toevallig ook oude/eetbare soorten zoals de damastroos? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Ja heel graag Indy..Inmiddels zijn de laatste kadootjes allemaal gepland. vol goede moed staat er weer een nieuwe rozentuin in wording met dank aan de gulle ruilers.wat ben ik weer blij met alle leuke plantjes, zaden en potjes.Op naar het voorjaar..... vol gas Dahlias stekken Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 oktober 2018 Geplaatst: 14 oktober 2018 Ze smullen van het hooi! NasuadaIk ben benieuwd of de dahlia het gaat overleven?Ik ben al op zoek geweest naar dahlia zaad maar ik zie niets, ik zal het wel niet goed doen. Ik heb de zaden dozen opgeruimd er ligt al weer het een en ander klaar om veldjes in te zaaien En ik heb al zitten denken wat ik extra kan zaaien voor de ruiltafel Quote
Ciska Geplaatst: 15 oktober 2018 Geplaatst: 15 oktober 2018 Goed reminder to myself....., ga morgen even foto’s maken en deze plaatsen in Rubriek “Dahlia’s” .......dan kunnen er in het voorjaar als het spul uitloopt weer stekken gemaakt worden. Ow en Nas........ik heb alweer twee rozenstruiken voor je...da vinci en rosemoor.....of Belle Isis .....weet ik ff niet meer ze waren beide ondergronds uitgelopen en bij het eruit steken kon ik ze gemakkelijk scheiden. Voor het voorjaar... Quote
Nasuada Geplaatst: 15 oktober 2018 Geplaatst: 15 oktober 2018 leuk leuk,Ik heb de rozen nu bij de moestuin gezet en bedekt met een flinke laag compost. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Indy Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 Toevallig ook oude/eetbare soorten zoals de damastroos? Het is een oude theeroos, van meer dan 60 jaar , die zalig geurt. Ik zet stekken, en label er direct al 2 Quote
Ciska Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 Heb je toevallig ook foto’s Indy? Want al heb ik eigenlijk helemaal geen plek meer...voor een zalig geurende roos....doe ik wel wat moeite.. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 16 oktober 2018 Geplaatst: 16 oktober 2018 dolletjes Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Indy Geplaatst: 17 oktober 2018 Geplaatst: 17 oktober 2018 Dit is m, hij verkleurt naar lichtgeel in de zomer Quote
Ciska Geplaatst: 17 oktober 2018 Geplaatst: 17 oktober 2018 WoW....bij deze reserveer ik ook graag een stekje.. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Het haantje wat ik gekregen had van nas, is alweer verdwenen. Lekker hoor Quote
Nasuada Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Hoe heb je hem bereid? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.