Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Onlangs bij de Action geweest. Mooi keramische mes om te enten voor 1,91euro... Wel geprobeerd - werkt prima niet voor professionelen, wel voor de liefhebbers

P2019011516031187621547564953.jpg

Linked Image

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Tnx voor de tip. Meteen doorgezet aan wat familieleden die ook langzaam het (moestuin)virus krijgen. Stapt makkelijker in zo zonder verzendkosten enzo.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ben benieuwd welke dingen ik nu weer ga meeslepen van de Lidl (omdat het zo goedkoop is), om ze vervolgens niet te zaaien (te lui, ruimtegebrek)...……….trap er elk jaar weer in.

Geplaatst:

Hadden ze ook de tuinhandschoentjes alweer bij de Action, Kruidenvrouwtje? Die gaan precies 1 seizoen mee. En ze hebben zulke fijne kleine maten.

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Eigenlijk niet bewust naar gekeken Wilde dinsdag met een big shopper langs gaan. Was nu alleen even naar binnen gerend voor wat weggooi schroevendraaierbitjes

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

En hebben ze de blokken kokospotgrond ook al weer?

Is altijd een seizoensproduct, en niet altijd te krijgen.

Ik hebruik het bij zaaien en verplanten om door de potgrond heen te mengen om beter vocht vast te houden, maar mijn blokken zijn nu op. Zal dus bij de Welkoop een duurdere zak moeten gan halen om weer te gaan zaaien.

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

• 2 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Fruitbomen bij de Gamma vanaf morgen! Ze hebben ook fruitstruiken zoals aalbes, kruisbes, zwarte bes, braam en framboos voor €2,99-.

2019021719122524121550427198.jpg

aangepast door Gast
Geplaatst:

Paar jaren geleden gekocht bij Karwei geelvlezige perzik, Red Haven. Eerste oogst vorige seizoen - september in plaats van augustus, witvlezige in plaats van geelvlezige... Geen Red Haven dus, wat is het - geen idee.

Geplaatst:

De perzik bij de Gamma is inderdaad ook een Red Haven. De pruim en de kers heb ik niet bekeken maar de appel is een Cox's Orange Pippin en de peer Doyenne du Comice.

Geplaatst:

Van af morgen potgrond ( 20L -> Euro 1,29) bij de LIDL.

Ook veel tuingereedschap in de aanbieding.

Volgende week komen de pootaardappels en plantuitjes ( geel , rood en wit) in het assortiment.

De plantuitjes zijn wel een klasse minder, kleinere maat, dan de uitjes die ik regulier bestel.

Geplaatst:

Bij de Gamma hadden ze ook fruitstruiken nu voor 2,99 per stuk

- Bramen (Black Satin)

- Witte aalbessen (White Pearl)

- Rode aalbessen (Jonkheer van Tets)

- Frambozen (soort onbekend, stond er wel bij, maar niet gekeken)

- Kruisbessen

Geplaatst:

Zie hierboven:

Volgende week komen de pootaardappels en plantuitjes ( geel , rood en wit) in het assortiment.

De plantuitjes zijn wel een klasse minder, kleinere maat, dan de uitjes die ik regulier bestel.

• 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...