Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Kind in de tuin

Featured Replies

Geplaatst:

Ik ben zoals eerder gezegd met mij zoon van 5 Jr. Bijna 6 de tuin van mijn vader aan het bijhouden,

aangezien hij binnenkort geopereerd moet worden en dan voorlopig niet in de tuin kan werken ,

nu ben ik al enkele keren met mijn zoontje op het land geweest en hij heeft daar goed geholpen en heeft ook wel interesse erin,

Ik ben een leek op het gebied van de moestuin ,maar vind het wel leuk om dit samen zo te doen,

Nu vraag ik me af of er meer zijn met kinderen van deze leeftijd die helpen ,

En of iemand tips heeft om het leuk en interessant te houden voor een kind van 5

Geplaatst:

Mijn dochter is 2 en wil nu ook al vaker helpen in de tuin. Al betekent helpen vaak wel dat het uiteindelijk meer tijd kost, maar dat is niet erg.

Maar dat is natuurlijk wel anders met helpen dan een 5 jarige

Geplaatst:

Gezellig topic!

Hier helpt ons zoontje van inmiddels nu 3, maar vanaf het begin mee. Maar wegens omstandigheden waren de eerste jaren opletten en oppassen en was er geen tuinieren bij.

Met 3 kon ik tuinieren en doet hij zijn ding en helpt waar hij kan. Natuurlijk is het veel leuker achter de loopeenden aan te gaan en de kips te bekijken.

De opzet van de tuin is zo, dat er ook tuinieren voor kindergarten en school is.

Geplaatst:

Hallo,

Mijn nichtje van 4 helpt hier in de tuin.

Ze heeft een eigen gieter, schep en hark.