Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid of geplant? 2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De eerste 100 knoflooktenen zitten er in.

77 kleine bollen en 33 groters. 

O, als ik het nareken zit ik op 110....

Een dozijn radicchio uitgeplant net als een dozijn vergeten boerenkoolplantjes.

Misschien wordt het nog een maaltje aan het eind van de winter.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nog geprobeerd om winterrogge te zaaien op verschillende bedden, weersvoorspelling is redelijk zacht komende week.
In de kas enkele paprikaplanten gerooid en in de plaats  veldsla, spinazie gezaaid.

Geplaatst:

Ik wilde veldsla zaaien, had het zakje zaad al klaargelegd, maar zag dat ze zichzelf al uitgezaaid had. Verrassing, want in de zomer verdween deze spoedig na de bloei: verdroogd. De jonge zaailingen heb ik wat verspreid over de huistuin.

• Like 3
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Gezaaid 2 weken geleden eerste paprika's en een paar pepers, rest op foto zijn vijgen stekken en chinese knoflook. Voor tomaten is het eigenlijk nog wat vroeg, maar ik kan niet wachten en morgen gaan de eerste zaden erin :)

31dc6707-21bf-4d7a-ae23-2b872979d386.thumb.jpg.d7441e944c13333723e28f5b355b26b3.jpg

mmm daar ga ik weer,  moest in Wat heb je vandaag gezaaid of geplant? 2021 - Huiskamer - Moestuin Forum natuurlijk

aangepast door redzebra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...