Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid of geplant? 2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moestuinknieën!
c2e55a84bbc03c454f8338063b367351.jpg

Van het uitplanten van de boerenkool.
Hoop dat ze dit jaar net zo mooi worden als die van Jorieke!

• Like 4

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
Op 20-8-2020 om 19:05, Charly zei:

Moestuinknieën!
c2e55a84bbc03c454f8338063b367351.jpg

Van het uitplanten van de boerenkool.
Hoop dat ze dit jaar net zo mooi worden als die van Jorieke!

🤣😍

Geplaatst:

Winterkropsla en -pluksla. Ennn stamboontjes. Zomaar. Om in de kas te plukken in het najaar. Jaja. Kansloos. Maar ik kwam het zakje tegen toen ik de slazaadjes zocht, en dacht: achjawaaromookniet :)

• Like 1

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Zal m'n zaad slecht zijn? Ik heb al twee keer geprobeerd boerenkool te zaaien, maar er gebeurd niks:classic_blink:

Ik heb gisteren nog gauw wat zaailingen paksoi buiten gezet. En heel wat blad van de courgette verwijdert want daar zitten al die slakken dus onder te chillen. 

Geplaatst:
37 minuten geleden, Moonsparkle zei:

geprobeerd boerenkool te zaaien, maar er gebeurd niks

37 minuten geleden, Moonsparkle zei:

daar zitten al die slakken dus onder te chillen

Die zitten uit te buiken van hun nachtelijke maaltje boerenkoolzaailingen........🥱

• Like 2
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

mijn eerder gezaaide rudbeckia hirta 'sahara' planten uitgeplant. Hopelijk flink wat variatie in kleur. Verschillende hadden ook al bloemkoppen, dus wat bloemen in de late herfst zou mogelijk kunnen zijn!

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Pff, ben plekken aan het zoeken voor fruitbomen. Ik had mezelf beloofd niet meer te zwichten voor aanbiedingen, maar wilde ook nog een perzikboom bij de zuidmuur. En voor 5 euro per stuk, en met 10 minuten tot de winkel sloot...... kwam ik  toch met 2 verschillende perziken (redhaven en royalvee),  een abrikoos (harcot) en een kriek thuis. Die ene perzik is geïnstalleerd, en de kriek hoeft gelukkig geen volle zon dus die kan langs de noordoostschutting geleid. Nog twee te gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...