Carina1966 Geplaatst: 18 augustus 2020 Geplaatst: 18 augustus 2020 Sla, herfstradijs, bietjes, rucola gezaaid. Quote Kaatjes Moestuin https://www.youtube.com/channel/UCbxKcMcCIfcYz1rQPoOZLcA
Grork Geplaatst: 20 augustus 2020 Geplaatst: 20 augustus 2020 Sla en spinazie gezaaid. Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
Charly Geplaatst: 20 augustus 2020 Geplaatst: 20 augustus 2020 Moestuinknieën!Van het uitplanten van de boerenkool. Hoop dat ze dit jaar net zo mooi worden als die van Jorieke! 4 Quote wees bevriend met kleine dingen
Patrijs Geplaatst: 22 augustus 2020 Geplaatst: 22 augustus 2020 Twee rijen andijvie. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 27 augustus 2020 Geplaatst: 27 augustus 2020 Een dozijn boerenkoolplantjes gezet. Quote De moestuin van Patrijs
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2020 Geplaatst: 27 augustus 2020 4 x pit pêche de vigne de meuse. Uit de mond in de grond😃 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 27 augustus 2020 Geplaatst: 27 augustus 2020 Op 20-8-2020 om 19:05, Charly zei: Moestuinknieën! Van het uitplanten van de boerenkool. Hoop dat ze dit jaar net zo mooi worden als die van Jorieke! 🤣😍 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 augustus 2020 Geplaatst: 27 augustus 2020 Nog wat flink dikke OK-tenen in de grond gedrukt voor prei ergens in april. En spinazie en van die gele raapjes/knollen gezaaid die Jootje ook teelt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 27 augustus 2020 Geplaatst: 27 augustus 2020 Winterkropsla en -pluksla. Ennn stamboontjes. Zomaar. Om in de kas te plukken in het najaar. Jaja. Kansloos. Maar ik kwam het zakje tegen toen ik de slazaadjes zocht, en dacht: achjawaaromookniet 1 Quote wees bevriend met kleine dingen
Jeanne heijmans Geplaatst: 28 augustus 2020 Geplaatst: 28 augustus 2020 Ik zaai niks meer, boerenkool staat er.verder nog weinig.laat de grond met rust verder.een boer uit de buurt zou koeien mest komen storten.in de herfst, hoop dat hij het nog weet Quote
Moonsparkle Geplaatst: 3 september 2020 Geplaatst: 3 september 2020 Zal m'n zaad slecht zijn? Ik heb al twee keer geprobeerd boerenkool te zaaien, maar er gebeurd niks Ik heb gisteren nog gauw wat zaailingen paksoi buiten gezet. En heel wat blad van de courgette verwijdert want daar zitten al die slakken dus onder te chillen. Quote
Patrijs Geplaatst: 3 september 2020 Geplaatst: 3 september 2020 37 minuten geleden, Moonsparkle zei: geprobeerd boerenkool te zaaien, maar er gebeurd niks 37 minuten geleden, Moonsparkle zei: daar zitten al die slakken dus onder te chillen Die zitten uit te buiken van hun nachtelijke maaltje boerenkoolzaailingen........🥱 2 Quote De moestuin van Patrijs
Vastone Geplaatst: 4 september 2020 Geplaatst: 4 september 2020 Nieuwe aardbeienplantjes! Korona, daroyal, snow white, malwina en ostara. Benieuwd of we het verschil gaan proeven volgend jaar! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 september 2020 Geplaatst: 5 september 2020 Voor (straks) in de kas: bloemkool en sla. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2020 Geplaatst: 5 september 2020 O kijk goed idee. Alhoewel de bloemkool het hier rampzalig gedaan heeft dit jaar. Misschien alleen maar sla. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Flup Geplaatst: 5 september 2020 Geplaatst: 5 september 2020 Dat ga ik ook eens proberen, weeuwenteelt. Goed idee! Deze week maar weer potgrond kopen en zaaien maar. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 5 september 2020 Geplaatst: 5 september 2020 Drie soorten slaai geplant. Quote De moestuin van Patrijs
Liekie Geplaatst: 14 september 2020 Geplaatst: 14 september 2020 mijn eerder gezaaide rudbeckia hirta 'sahara' planten uitgeplant. Hopelijk flink wat variatie in kleur. Verschillende hadden ook al bloemkoppen, dus wat bloemen in de late herfst zou mogelijk kunnen zijn! Quote
Patrijs Geplaatst: 27 september 2020 Geplaatst: 27 september 2020 Sla uitgeplant, twee soorten. Radijs, spinazie 2x en tuinkers gezaaid. Quote De moestuin van Patrijs
fre3ke Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Pff, ben plekken aan het zoeken voor fruitbomen. Ik had mezelf beloofd niet meer te zwichten voor aanbiedingen, maar wilde ook nog een perzikboom bij de zuidmuur. En voor 5 euro per stuk, en met 10 minuten tot de winkel sloot...... kwam ik toch met 2 verschillende perziken (redhaven en royalvee), een abrikoos (harcot) en een kriek thuis. Die ene perzik is geïnstalleerd, en de kriek hoeft gelukkig geen volle zon dus die kan langs de noordoostschutting geleid. Nog twee te gaan. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2020 Geplaatst: 28 september 2020 Paksoi en postelein in de kas gezaaid. Geen idee of de paksoi gaat lukken... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.