Jump to content
angela

Geanuleerd! Angela's lijstje voorjaar 19 april 2020

Recommended Posts

Posted (edited)

Doe maar niet pb ding zit vol

genoteerd ik heb heeeeeel veeeeel red current!

Edited by angela

Heel mooi, maar doe maar niet heb al te veel dahlia's.

Komt goed.

ben al 2 keer bezig geweest om mail box te legen maar hij zegt nog steeds vol. Terwijl er op het oude forum nog wel plaats was??

Daar is over gesproken in het eerste topic van Jorg. Je schijnt hem in een keer te kunnen legen is dat niet wat? Ik heb het gedaan, ik heb eerst enkele berichten die ik wilde bewaren in de bewaar postbus gezet.

https://www.airbnb.com/h/backtothesixties

Waar de mol is is er hoop!

Zojuist ook mijn inbox geleegd. In mijn inbox zaten AL mijn berichten....tot 8 jaar terug! 
Nou kan ik best wel eens laks zijn, maar zo laks echt niet. Mijn box zat voor de veranderingen echt niet vol. En zeker niet berichten van 8 jaar geleden...

ik kreeg het ook niet in een keer gedaan, dus lang bezig geweest. Steeds terug naar de tekstballonnen rechtsboven, vandaar naar inbox, dan 25 verwijderen. Dan moest ik weer terug naar de ballonnen, naar inbox, weer 25 enz, enz.  Maar goed, nu zijn ze wel weg! 
Wel grappig om in je berichten namen van mensen te zien die allang niet meer actief zijn op het forum...

Zie ook mijn blog op: http://jokaats.blogspot.com

Posted (edited)

Had ik gezien dat je in een keer kon legen maar wou niet alles kwijt. Dat bewaren heb ik dan weer gemist zal nog eens kijken. Dank je.

(edit: er zitten meer dan 1200 berichten in ik kijk wel af en toe voor berichten die ik wil bewaren, voordat ik alles weggooi, maar dus even op die manier niet bereikbaar.) 

Edited by angela

Heb je nog aardbeienmais? Hoe hoog worden ze? Heb je genoeg voor een stukje van pakweg 1.5 meter tot 2 meter breed? Wil ze inzetten voor schaduw op jonge aanplant en daarnaast natuurlijk voor de aardigheid van het hebben van rood/roze mais. 

Ik heb nog een boel aardbei mais. Ze blijven lager dan gewone mais. Kolf is ook een stuk kleiner.

Je kan ze ook gebruiken om popcorn van te maken.

Ik noteer je wel voor een zakje

Ik heb wel interesse in de logan Berry en de josta bes. 

Ik zal een dezer dagen mijn lijstje ook posten. Hoop dat er wat voor jouw tussen zit. 

Posted (edited)

1960602699_gesloten2.png.e4a83bbc1e9c1424ec2a228063ae341d.pngDe moestuinforumdag gaat dit voorjaar niet door, de spullen en vaste planten die gevraagd zijn zal ik bewaren voor de volgende MTFD.

Ik pas de volgende keer de titel van dit topic wel aan, blijven ruilingen bewaard.

Edited by angela

Op 6-3-2020 om 19:03, angela zei:

Ik heb 4 tonnen/emmers te geef

Ze zijn groter dan die emmers die ik eerder wel eens mee heb gebracht 30 liter inhoud

Ze hebben geen hengsel.

Emmer_30l.jpg.4e2b68d427e591cf82875179dd76189a.jpg

Dat zijn mooie emmers.