Geplaatst: 3 uren geleden3 u Mooie dwergjes! Grappig ook die longkeepers als ik zo lees komen ze uit Spanje. Mijn vrienden daar in Spanje ( Pyreneeën ) hebben ze altijd in hun tuinen en ik de winter aan de stammen of de trossen aan het plafond in de keuken of buanderie. Ik heb wel een zaadjes gehad maar het werd het niet bij mij, ik kan me ook geen naam herinneren we hebben het over zeker twintig jaar terug. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik ben ook benieuwd of die longkeepers hier gaan lukken, we gaan zien . Het werd het niet bij jou voor te bewaren of met de groei van de planten ? Ze zullen wel een bepaald klimaat nodig hebben.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Wat ik me herinner: Het groeien ging wel maar niet echt super. Ik vermoed dat ik het op het koudere klimaat in de Lorraine gooide. Bewaren van de schaarse tomatenoogst (niet geheel rijp oogsten herinner ik me) ging wel redelijk maar geen smakelijke tomaten, de bedoeling is dat de tomaten nog narijpen. Ik vond er niet veel aan en stugge schil, die ik in Spanje proefde waren wel lekkerder. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.