Ga naar inhoud

Zaden/planten webshops binnen/buitenland

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Kan iemand mij hier mee helpen ?

Met mijn gespeur naar andere kruisbessensoortjes ben ik beland op een prachtige site. Ik heb een lijstje samengesteld van hetgeen ik hebben wel. Dan kom je in allerlei menu's terecht om te bestellen, en aan het eind lijkt het alsof ze niet via de post naar het buitenland verzenden. Maar ook dat is niet helemaal duidelijk; of wel of niet. Kan iemand mij helpen door bv ook het hele menu af te gaan ( tot de laatste klik van kopen dan ) En mij raad geven wat en hoe te doen ? Ik zou heel erg graag wat soortjes bestellen daar.

http://www.perennials-of-distinction.co.uk/epages/Store2_Shop1030.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Store2.Shop1030/Categories

Ze hebben er erg erg veel. Misschien ook voor een ander een tip ?

Geplaatst:

Ze bezorgen alleen in Engeland (en schotland,wales), luchtpost kan wel maar alleen voor zaadbestellingen, al het ander niet. In ieder geval voor luchtpost in de UK(ierland) of het naar Europa ook kan dat is niet helemaal duidelijk, even mailtje sturen anders naar die lui!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Heb nog een leuke gevonden: Zaden en zo Ook kleine hoeveelheden, net als bij Hobbyzaden.nl.

Heb bij allebei besteld...oja, en bij de Bolster.... En nu mag ik niet meer van mezelf want dit loopt de spuigaten uit....

• Like 1

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Geplaatst:

Heeft iemand recente ervaring met Seedo.nl? Ik ben van plan om daar een verwarmde propagator te kopen. Ik vroeg me af of ze vlot en snel en correct leveren.

Geplaatst:
Heeft iemand recente ervaring met Seedo.nl? Ik ben van plan om daar een verwarmde propagator te kopen. Ik vroeg me af of ze vlot en snel en correct leveren.

Daar heb ik hem ook gekocht! Heb er totaal geen aanmerkingen op. Goede service!

En je krijgt er nog wat zaden gratis

Kreeg eerst de propagator geleverd waar een klein scheurtje in de binnenbak zat. Opzich was het niet een giga ramp, maar het water wat verdampt en weer omlaag valt, kan via die scheur toch bij de verwarmings-kabel komen... dus besloot toch een mail te sturen. Had binnen 2 dagen een nieuwe En die kapotte mocht ik houden, dus had niet nog is extra kosten omdat ik het zou moeten terug sturen. (Mooie bak om potjes met aarde te vullen zonder dat de halve schuur vol aarde ligt )

Recente ervaring.. Dit is een ervaring van voorjaar 2011 , recent genoeg denk?

• Like 1
Geplaatst:

@Dennis:

Hi Dennis! Dank voor de recensie! Dat klinkt goed. Dan ga ik komend weekend er voor zitten om 'm te bestellen!

Is inderdaad recent genoeg!

Geplaatst: (aangepast)

Dit is niet voor iedereen nieuw, maar http://www.denieuwetuin.be is een erg leuke site met aparte groenten/kruiden.

Ik heb er eergisteren maarts viooltje; lampionbes, saffloer en vast bonenkruid besteld. En nu al in huis!

aangepast door Gast
  • Like 1
Geplaatst:

Ik was vandaag weer erg tevrede met Bastin ik vindt hun mooie kwaliteit planten leveren

Persoonlijk vindt ik dit de beste web-shop met planten.

Players only love you when they're playing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...