Geplaatst: 4 augustus 201312 j @FrankH: Interface ziet er inderdaad iets anders uit. Wat echter niet meer werkt (W8, IE10) is het toevoegen van de link op de plek van de cursor in het conceptbericht. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 4 augustus 201312 j @henkg,Als het goed is werkt dat nu ook! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 4 augustus 201312 j Test: Dat is {hier staat cursor:} snel!Werkt dus nu ook. Dank! Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 4 augustus 201312 j ik maakte altijd al de foto's kleiner, maar dit is een stuk makkelijker! kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Geplaatst: 25 augustus 201312 j Nou, ik krijg een foto dus niet meer opgeladen, terwijl ik in het verleden nooit problemen had.... Ik werk vanaf mijn computer en wilde dus een foto vanuit mijn albums neerzetten, zoals me dat altijd gelukt is. Hmm Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Geplaatst: 11 januari 201411 j Kan ik ook bij reeds geplaatste onderwerpen nog foto,s plaatsen. stevia
Geplaatst: 11 januari 201411 j Ja dat kan. Je berichten kun je aanpassen via de "edit" knop. Vervolgens kun je gewoon foto's toevoegen aan het oude bericht.
Geplaatst: 25 april 201411 j Hoi Hoe kan ik een avatar foto zo passend krijgen dat deze geaccepteerd wordt. Groetjes jessica
Geplaatst: 25 april 201411 j Dat kan met een fotobewerkingsprogramma o.a. paint kan dat ook maar kijk even hier : https://www.google.nl/search?q=foto+verkleinen+met+fotobewerkingsprogramma&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UyhaU8jFGM6T0QXjt4G4Bw&ved=0CC0QsAQ&biw=1644&bih=953 Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 28 april 201411 j Met het gratis programma aj compress copie wordt het een fluitje van een cent. http://beeks.eu/FotoVerkleinen.htm https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 16 juli 201411 j ik zal proberen een foto van mijn mijn tuin te plaatsen de afmeting is ongeveer 10 mt": x 3.60mtr
Geplaatst: 10 september 201411 j Ben je teruggegaan naar pagina 1 van dit topic ? Is echt een fluitje van een cent hoor. Paar klikken en je foto staat er op ( moet ie wel op je computer staan ) ( maar vanuit de cloud lukt het ook hoor )
Geplaatst: 14 september 201411 j Sorry, heb dit bericht verplaatst naar [Foto Uploaden] (Firefox weigert namelijk). "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 29 september 201411 j Weet iemand misschien hoe je foto's moet uploaden bij je moestuinseizoen?Ik kan het namelijk niet vinden.
Geplaatst: 29 september 201411 j Je plaatst een bericht daar.Dat doe je in het venster waar ik nu ook in type. ( bericht maken ) Onderaan zie je in groen staan : "foto's toevoegen aan uw bericht " en een stukje daaronder een klein venster waar je op klikken moet : "+ Voeg foto's toe "Daarop klikken , verschijnen je bestanden op je computer, daar selecteer je uit.Bij mij verschijnt de inhoud van mijn bestanden achter dat scherm waar je dan in zit. Dus eerst even je scherm minimaliseren. En dan je keuze maken.
Geplaatst: 6 mei 201510 j Kan ik ook foto's van dropbox hier gebruiken. Het lijkt nu niet te werken omdat er in een share vreemde tekens staan. Never trust a thin cook....Lekker recept voor je eigen gekweekte groente ? kijk eens op proevenenruiken.nl ..
Geplaatst: 4 juni 201510 j Dank voor de uitgebreide uitleg! Helaas zit ik op het forum met mijn iPhone via de tapatalk app. Het werkt dus wat anders....ik zal er nog eens naar kijken als ik wat meer tijd heb!
Geplaatst: 2 september 20169 j Nee foto's plaatsen is voor mij hier niet gegund. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Geplaatst: 2 september 20169 j Ok Flos, zit je achter een pc of een mobiel of tablet?Welke browser gebruik je? En kun je de foto's wel uploaden en staan ze dan onder je reactievak in beeld?En vervolgens als je op toevoegen klikt gebeurt er niets? Begrijp ik het dan goed? Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.