MSDG Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Toch maar ergens een plantje op de kop zien te tikken dit jaar. 🤔 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Hij doet het weer/nog!  6 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
CJodokus Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Hé wat vroeg! Mijn ervaring is dat je hem heeeeel lang moet laten staan als je denkt dat-ie dood is, en dat hij het dan tóch weer doet. Ik zal dan toch es even graven. 2 Quote
sugarlevi Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april (aangepast) Hier zijn ze ook aan het uitlopen. De jonkies iets voortvarender dan de iets oudere planten. Â Â Ze mogen wel een beetje opschieten. Het is inmiddels weer waarbij ik graag een takje in mijn water doe. Maar er is nu weinig vanaf te halen. De munt is helaas ook nog maar net aan het uitlopen. Â 5 april aangepast door sugarlevi 2 Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Mellie Geplaatst: 5 april Geplaatst: 5 april Ik heb de mijne wel water gegeven maar nog helemaal ingepakt. Zal hem eens uitpakken. Kijken hoe het erbij staat. Ow de munt kan ik alweer bossen van knippen en 2 blijven ook in de winter gewoon staan… heel gek. 2 Quote
woldistel Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april Die van mij zien er ongeveer uit zoals die van @sugarlevi Zijn onbeschermd de winter doorgekomen, in tegenstelling tot mijn grote rozemarijn, die na jaren plotseling helemaal uitdroogde en inmiddels opgeruimd is. Heb gelukkig nog een kleine plant. Maar dat terzijde.  Heeft iemand zijn citroenverbena wel eens gestekt? Quote
acpronk Geplaatst: 7 april Geplaatst: 7 april 14 minuten geleden, woldistel zei: Heeft iemand zijn citroenverbena wel eens gestekt? Ik in de herfst (ik geloof 2022), die waren aangeslagen en groeiden in huis. Maar vanwege bladluizen en daarnaast gebrekkige verzorging gingen ze helaas wel dood. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Mellie Geplaatst: 8 april Geplaatst: 8 april Ik ook. Ene jaar succesvoller dan andere. Dit jaar lijken de stekken ook de winter doorgekomen te zijn. Ik had er een laagje wol omheen gedaan. Misschien daardoor? Zit in dezelfde pot als de moederplant. Heb de bodem gewoon gemulcht met wol en toen de laagjes noppenfolie e.d. erover. 1 Quote
sugarlevi Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Op 7-4-2025 om 15:20, Mellie zei: Zag er goed uit! Â Die zaten inderdaad lekker ingepakt. Was lekker warm zo te zien. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.