Mellie Geplaatst: 10 april 2021 Geplaatst: 10 april 2021 4 x aardappel dunkelblaue von Carola nitsch 4 x aardappel bölzigs gelbblühende De 3 van gisteren waren kennelijk saprofyt blue Danube Mijn baby aantallen komt door formaat tuin De dochter heeft op school boontjes en erwtjes gezaaid en meet nu elke dag hoe hoog ze zijn heel schattig 1 Quote
donaldk Geplaatst: 10 april 2021 Geplaatst: 10 april 2021 (aangepast) Gisteren wat zaadjes verpakt 2013 expiry 2015 van de action gezaaid, zal wel niks worden kwaliteit was destijds al niet best. Ook half lange rode Rettich voorgezaaid, vorig jaar bij Lidl gekocht. Komen er eigenlijk nog nieuwe zaadjes bij Lidl? Dit jaar was alles met een of twee dagen op. Oh ja wat moestuintjes. Coke was in de aanbieding dus heb er een paar gescoord, anders kom ik niet altijd aan 15 euro per keer. 10 april 2021 aangepast door donaldk Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Moonsparkle Geplaatst: 11 april 2021 Geplaatst: 11 april 2021 (aangepast) Ik heb gisteren een bio basilicum plant gekocht en ben gelijk begonnen met stekken. Ik ga zo komkommer voorzaaien. Ben wel heel blij dat de rekken in de tuin overeind zijn gebleven, wat een storm vannacht. En er komt eindelijk weer beter weer aan😁 11 april 2021 aangepast door Moonsparkle Quote
Patrijs Geplaatst: 11 april 2021 Auteur Geplaatst: 11 april 2021 Toch weer een rij sla, weggooien is ook zo zonde. Een lavendel gesplitst in vieren en onder glas opgepot. De nog goede gladiolenbollen gepoot. Quote De moestuin van Patrijs
mdubbelm Geplaatst: 11 april 2021 Geplaatst: 11 april 2021 (aangepast) Nieuwe lading basilicum gezaaid en oude lading opgepot. Verder tomaat Sprite en Tomatillos gezaaid. 12 april 2021 aangepast door mdubbelm Quote
Patrijs Geplaatst: 12 april 2021 Auteur Geplaatst: 12 april 2021 De laatste rijtjes Triplo aardappels gepoot. Twee rijen niet geweekte tuinbonen gelegd. Een spontane kruisbes aflegger verzet. De prei plantjes van de vensterbank naar de nu deels open bak verplaatst. Nu ik er over nadenk had ik ze beter eerst in mijn kasje kunnen zetten......🥶 Quote De moestuin van Patrijs
Vastone Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 Moestuintjes door dochter. Wat een plezier had ze daarmee! En ik maar piekeren.. plan voor de moestuin dit jaar was al af dus waar moeten we al die extra planten kwijt? Misschien excuses naar man toe om uit te breiden.. 7 Quote
mdubbelm Geplaatst: 12 april 2021 Geplaatst: 12 april 2021 On 4/10/2021 at 8:24 PM, Mellie said: Mijn baby aantallen komt door formaat tuin Hoe/waar bestel jij die baby-aantallen? Quote
Mellie Geplaatst: 13 april 2021 Geplaatst: 13 april 2021 Leven van het land. Kun je net zo veel stuks bestellen als je wilt. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2021 Geplaatst: 14 april 2021 Hutspot! (aardappels gepoot, uien uitgeplant, wortels gezaaid) 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jeanne heijmans Geplaatst: 14 april 2021 Geplaatst: 14 april 2021 Sperziebonen gelegd,wel binnen natuurlijk. Quote
HuubvG Geplaatst: 15 april 2021 Geplaatst: 15 april 2021 Tussen de zakjes zaad waaruit ik vanaf eergisteren - potgrond raakte op, gisteren nieuwe gehaald - aan het zaaien ben, liggen er een paar die van mede moestuiniers afkomstig zijn (afzender tussen haakjes dankjewel, leuk). Ashwagandha (Mellie) Goudbes groot - visalis peruviana (RobO) Tomaatjes 'indigo blue berry' en 'amber colored' (jwedding) Roma tomaat san marzano Saffloer (Arja) Snackkomkommer Lange buitenkomkommer 1 Quote
Amrutten Geplaatst: 15 april 2021 Geplaatst: 15 april 2021 Binnen gezaaid: sperziebonen, snijbonen, pompoen, sierpompoen, courgette en komkommer. Het wordt erg krap in kas en logeerkamer. Na het weekend gaat van alles richting tuin. Quote
Patrijs Geplaatst: 15 april 2021 Auteur Geplaatst: 15 april 2021 Half april en dus een pond rode plantuitjes gepoot. En een rijtje sla gezet. Quote De moestuin van Patrijs
Flup Geplaatst: 15 april 2021 Geplaatst: 15 april 2021 Het vriest hier 's nachts helaas nog steeds elke nacht -5 graden. Heb maar wat voorgezaaid en een beetje onkruid gewied, zodat ik straks (over een week op zijn vroegst) eindelijk eens kan zaaien in de tuin. Voorgezaaid mirabilis, knolvenkel MTF wedstrijd en nog een bloem. Quote
Plotiemoos Geplaatst: 15 april 2021 Geplaatst: 15 april 2021 De pootuitjes staan in de grond.van een kennis bosuipootuien gekregen..... Ik ben reuze benieuwd. Verder rest andere zaken gezaaid, maar ik ben 40 naambordjes kwijt voor het zaaien.... Dus Morgen even naar de action voor nieuwe. Dan kan ik ze weer rustig kwijt raken, Whahaha. Dit weekend aardappelen in de grond, frezen en verder weet ik het nog niet. Quote
Arja Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 Aardperen de grond in. Ik kreeg pas een zakje in mijn handen gedrukt. Ik eet ze niet graag, maar voor de mooi zijn ze fijn. Wordt vast een leuk, bloemig bos. Quote
fre3ke Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 @ArjaWelke kleur waren ze? Bij mij bloeiden alleen de witte aardperen, niet die paarse voederknollen. Ik heb zelf mijn bodembedekkers uit de stratificatie gehaald om te kiemen. Van de festuca had een zaadje zelfs in de koelkast al wortels gekregens. En de cryptotaena, Japanse peterselie, gaat ook uit de koelkast maar die moet direct in de grond. Quote
Patrijs Geplaatst: 16 april 2021 Auteur Geplaatst: 16 april 2021 On topic: een bak doperwten, mocht ook wel want ze stonden er al even en waren reeds de halve meter gepasseerd. Had ik langer gewacht dan kon ik de erwten er zo uit kloppen..... Nu maar in een paar grote kluiten aan het gaas gezet. Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 Nog een portie erwten gezaaid in een airco-goot. Hele handeltje glijdt t.z.t. zo de tuin in. Quote
Arja Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 Vier aardappelen gepoot. Beetje dille tussen de kapucijners en de doperwten gezaaid. Quote
vegetable_girl Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 Venkel en broccoli gezaaid. Verder ook nog wat extra rode bieten en rode kool. Alles wel nog in potjes in de serre vanwege de lichte nachtvorst. Benieuwd of het zal lukken - ik ben nog een newbie op vlak van zaaien.. Quote
acpronk Geplaatst: 16 april 2021 Geplaatst: 16 april 2021 9 soorten komkommers gezaaid, en bittermeloen.Ook laatste poging gac fruit, vorig jaar en eerder dit jaar was er niks opgekomen. Ditmaal de schil er deels tot helemaal van het zaad gehaald. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.