Geplaatst: 30 april 201411 j Bij de kringloop, een plat mandje met geplastificeerde bovenkant, voor mijn gereedschapjes mee te zeulen, een schitterend boek en een potje. Het boek is: The Royal Horticultural Society Gardener's Encyclopedia of Plant and Flowers. Veel foto's, veel tekst, wel in het Engels, maar dat is in ons huishouden geen probleem. Het is wel loodzwaar. You say witch like it's a bad thing...
Geplaatst: 30 april 201411 j Bij 123zaden een flesje biologische tomatenmest en natuurlijk nog wat zaden, kon het weer niet laten
Geplaatst: 1 mei 201411 j zojuist bij de lidl een citroenplant gekocht. Geen idee hoe of wat maar ruikt goed.Geloof dat niet het een boomsoort is. Ik denk dat ik hem in de voortuin zet aangezien ik ergens had gelezen dat katten niet van citroen houden?
Geplaatst: 1 mei 201411 j Is het citroenmelisse?? Daar trekken mijn katten zich niets van aan. Let ook op het uitzaaien; dat doet deze rijkelijk. Best na de bloei meteen knippen.
Geplaatst: 1 mei 201411 j Nee tis geen citroen melisse die heb ik in mijn achtertuin staan. Deze is veel sterker qua geur.
Geplaatst: 1 mei 201411 j na even gegoogled te hebben naar citroen geranium lijkt het er inderdaad op.
Geplaatst: 1 mei 201411 j 3 pioenrozen gehaald bij de Lidl.Ik kon niet kiezen welke kleur dus toen alle 3 de kleuren maar meegenomen.witroze roodOp de afbeelding stond ook diep roze jammer genoeg was die er niet.
Geplaatst: 1 mei 201411 j Een nieuwe schoffel en draad om de frambozen te beglijden een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 1 mei 201411 j 3 megagrote bloempotten met onderschaal bij de Lidl en helaas stond het zadenrek er nog en ik kon er niet aan weerstaan
Geplaatst: 1 mei 201411 j 3 pioenrozen gehaald bij de Lidl.Ik kon niet kiezen welke kleur dus toen alle 3 de kleuren maar meegenomen.witroze roodOp de afbeelding stond ook diep roze jammer genoeg was die er niet. Verdorie witte pioenroos hadden ze hier niet..en die wil ik zo graag. FF met de Franse vestiging bellen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 mei 201411 j 3 pomoenplanten van het ras butternut Twee pakjes zaadjes van de pompoen atlantic giant Verschillende soorten sla zaad
Geplaatst: 3 mei 201411 j Niet een aankoop, wel een aanwinst. Deze week oma geholpen haar balkoninrichting om te gooien. Door haar slechte evenwicht moet oma (84) het wat rustiger aan doen, dagelijks met een gietertje rondgaan zag ze niet meer zitten. Haar (toch behoorlijk forse) bakken krijgen een tweede leven bij mij en zusje. Nu moeten alleen de aubergines/paprika's/komkommers/tomaten nog wat groeien voor ze er in mogen. Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 3 mei 201411 j Munt soorten gekocht en leuke emmertjes bij de action (wel gaten onderin geboord uiteraard)
Geplaatst: 3 mei 201411 j Zaden: Goudsbloem Oost-Indische kersBonenkruid Planten:BananenmuntAardbeienmunt
Geplaatst: 7 mei 201411 j Ik ben bij de action geweest en heb daar 2 leuke bloemen emmertjes gekocht. en bloemen zaadjes 6 in 1 madelief, zonnebloem, viooltje, cosmos, lupine en pronkerwt. en een vleesetende plantje. dus weer een geslaagde dag.
Geplaatst: 7 mei 201411 j suikermais, siermaïs, en aardbeienmaiszaad gekocht (bij de fietsenboer ,da's logisch)morgen doe ik poging nr 2 om mooie mais te kweken , Bugs Bunny &kornuiten zijn gewaarschuwd !!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.