Geplaatst: 18 maart 201411 j Niks!!Ik mocht van echtgenoot alleen mee boodschappen bij de aldi doen op voorwaarde dat ik géén plantjes, potgrond, zaden of mest zou kopen. Het is gelukt maar m'n handen trillen er nog vanLeuke tekst! Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 18 maart 201411 j Dank je Henk Eigenlijk vond ik dat ik wel een beloning verdiend had voor dit staaltje zelfbeheersing... toch?
Geplaatst: 18 maart 201411 j Tegen Rhodo's aangelopen, met alle gevolgen van dien. Ineens 7 in de auto, hoe dat nu toch komt? Maar goed die zullen mooi staan bij de kippenwei als heg. Tegen het verkeersgeluid, waarom kappen die dan ook bos weg?
Geplaatst: 18 maart 201411 j Vorige week al, drie zakken potgrond van 20 ltr pst voor een tientje bij Welkoop. Van 40 liter neem ik dan aan? Want die waren ook een tientje. De 20 liter zakken zijn namelijk vaak 5 voor 10 euro en die actie was de week er voor
Geplaatst: 18 maart 201411 j Ja van 40 liter! Vandaar dat ik me vertild heb! Ik zal het in mijn bericht ook veranderen. Dank je.
Geplaatst: 18 maart 201411 j Een emmer koemest bij Aldi en niet gekocht maar gekregen, een flinke stapel zwarte plastic plantenbakjes voor mijn zaailingen "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 21 maart 201411 j Alweer niets. Begint een gewoonte te worden zo...Was vanmiddag bij de intratuin, op zoek naar leuke droogboontjes, borlotties ofzo. Hadden ze natuurlijk niet. Dus mocht van mezelf iets leuks uitzoeken, troostkoopje. Maar ze hadden gewoon...niets...leuks....
Geplaatst: 22 maart 201411 j Vanwege de jacht op een pHmeter kwam ik op eBay terecht en ipv alleen die pHmeter en calibratievloeistof en een digitaal weegschaaltje werd mn lijstje allengs langer. Koopzucht... Heb verder nog besteld:ECmeter, Windmeter, Humidity/Thermometer, Oventhermometer, Koelkastthermometer, Vleesthermometer... (veel meters... )Pocketmesseslijper, MiniLoep en een MiniNaaimachine (voor 1,60 moet dat wel zoiets als een sleutelhanger zijn... ) Allemaal súper nuttig toch? Maar waar ik heel blij mee was dat ik het tegenkwam was het volgende: Was al van plan zelf wat te maken... maar voor 2 euro per stuk (met hoed inbegrepen) kan ik het niet doen. Muggen zijn nu al superirritant en verdrijven mij van de moestuin, dus dat gaat nog wel erger worden verwacht ik. En dan ben ík goed voorbereid. (Ben ook zo aardig geweest er gelijk wat extra te bestellen voor bezoekers zodat die ook niet levend opgevroten worden).
Geplaatst: 22 maart 201411 j Krijgen wij een foto te zien van Erny die in de moestuin rondloopt met dat ding op?
Geplaatst: 22 maart 201411 j Erny doe er een op 20 april dan herkennen we je We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 maart 201411 j Hahaha...ik zie je er al helemaal mee lopen! Persoonlijk weet ik niet of ik het ding op zou zetten, maar ik heb makkelijk kletsen, muggen moeten mij niet! Ook een blije aankoop: gipskruid!
Geplaatst: 22 maart 201411 j Ja hoor, zal een "selfie" maken... En hopelijk is tegen de tijd van mtfd de boel ook echt aangekomen... En Jootje, nu heb ik sjaaltjes om, capuchon en hoed op zodat je alleen mn ogen kan zien... en het geheel bespoten met stinkende antimug... dat werkt ook niet echt lekker en is bij mooi weer stikbenauwd... Dus het kan al snel beter... Hoop alleen dat het geen aziatisch maatje is...
Geplaatst: 25 maart 201411 j Ik kon natuurlijk niet een dagje uit gaan en zonder aankopen voor de tuin thuiskomen Foto volgt nog, lukt ff niet Heb kurkentrekker gras, wat bollen en twee mini waterlelies gekocht "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 2 april 201411 j Volgens mij gaat Erny een nieuwe hype ontketenen. Ik vind het een hip hoedje Ik heb vandaag een pootijzer van Gardena gekocht. Wist niet dat het bestond tot ik het tegenkwam, lijkt me erg handig. Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
Geplaatst: 2 april 201411 j Hiero te bestellen... (2 euro p.st. geen verzendkosten, met een week binnen...) http://www.benl.ebay.be/itm/Mosquito-Bug-Insect-Head-Face-Net-Mesh-Camping-Hunting-/331143553314?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d19b1a122 Hype away... (ondertussen zijn gemaakte MuskietoHatSelfies niet toonbaar gebleken, dat blieft nog enige oefening... )
Geplaatst: 4 april 201411 j Vanmiddag in de "Zeeuwse Rozentuin" een paar rozen gekocht voor op de tuin, op het nieuwe stuk langs het water.- William Lobb 1x- Madame Isaac Pereire 2x- Guirlande d'Amour 1x- Cl. Etoile de Hollande 1x. voor op mijn schuurtje.
Geplaatst: 4 april 201411 j ik ben gister in tuinland geweest ZONDER iets te kopen!!!! Of ehhh... verkeerde topic?
Geplaatst: 4 april 201411 j Vandaag bij lidel nog wat basilicum zaden gekocht een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 4 april 201411 j bij de lidl bloemenzaadjes gekocht. als cadeautje ipv een kaart, dat telt niet toch? bij het tuincentrum een kleine vlinderstruik gekocht.
Geplaatst: 5 april 201411 j Een geranium voor mijn oma en een zakje maïskorrels. Dat laatste op aandringen van manlief "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 5 april 201411 j bij de ikea, een van de showroommodellen met een leuke kortingkastje is (tijdelijk?) niet leverbaar en bij navraag mochten de showroommodellen ook worden verkocht. 5 april 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 april 201411 j inderdaad een ideaal kastje voor binnen. deze komt in de keuken te staan om de katten uit mijn bieslook te houden. dit kastje is dus bijna nergens meer te verkrijgen dus check de voorraad even voordat je naar de ikea rent. de vervanger is dit oranje kastje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.